Emberi megoldások, franciás bosszúságok
Szöveges ítélet
A vas (vagy inkább műanyag) megoldásait nagyon szeretem, többször használtuk már a +2 ülést, rendszeresen kiveszem a2. sor ülést és teherautóként üzemeltetem igen combosan megpakolva, nagyon gyakran vontatok vele akár 750kg-s futót is, rendszeresen megyek vele keresztül Európán egyhuzamban.
Hosszú dolgokat 3m-ig bele lehet tenni. A 2.sor középső ülését rendszeresen kiveszem, ígyvan egy sík placc hosszú cuccoknak (síléc, vitorla stb.) úgy, hogy a műszerfal alá be lehet ezeket lógatni.
2 gyerekünknél nagyon praktikus az ajtóba integrált naproló és a gombbal sofőr által zárható hátsó ajtónyitás valamint hátsó ablakok. A gyerekfigyelő tükör ötletes, használom is, de ha nem lenne nem keresném.
Tehát ütöm-vágom és bírja.
Még soha nem állt meg alattam.
Persze lehetne erősebb a motorja, de az pénztárca kérdése. A hibalistában leírt dolgok inkább bosszúságot jelentenek, mint bajt, főleg amiatt, hogy a szervízzel időpontot kell egyeztetni, majd bevinni és erre sok időm rámegy.
Összességében ilyen variálhatóságú, kényelmű belső teret ennyi pénzért más nem kínál, igazán össze is rakhatnák rendesen!
A gép 140ezer km után mintha gyárilag programozottan romlana. Havonta-kéthavonta szervíz 50-200eFt-os számlákkal!!!
Hibalista
- Fényszóróizzók gyakran kidurrannak /nőgyógyász és labor kell a cseréhez/,
- Ablaktörlő motor tengelye berozsdásodott, ettől a hőkioldó többször megállította /jellemzően a legnagyobb zuhéban az autópályán 150-nél!!!/ lehülés után újraindult,
- kipufogó hővédő lemezeit már többször kellett megigazítani vagy cserélni,
- A tetőcsomagtartó rögzítő pontok fedeleiből 2 már letört,
- A kipufogócsonk kb.80e-nél elrepedt
- Folyamatos zörgés a jobb első ajtóból
- Kuplungtárcsa elfogyott, rázott
- Fékbetétek rendszeresen rázósra kopnak /igaz, nem gyári alufelnim van, de az ET száma, mérete azonos/
- Időnként az indítási ceremóniát meg kell ismételnem, mert a kormányzár állása miatt blokkolja a rendszert /mintha windows alapú lenne... kilépek-belépek és indul/
- Volt még biztonsági övfeszítő gyári visszahívásom is.
- Ha nincs nálad a kezelési utasítás, akkor a pótkereket nem zudod leengedni mert olyan helyen van a csavarja.
- Műszerfal kijelző csere 185e-nél 210eFt.
- Első ablaktörlő motor és mechanika csere.
- Ablakmosó motor mégegyszer csere.
- Első toronycsapágyak kuka.
- Rádió antenna csere.
- Klímakompresszor halott, gáz elszállt.
- Bal rögzítőfék csere.
- Az ajtókban az infra érzékelő fedlapja folyamatosan ciripel.
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvár
Zömében korrektül végzik a gép gyógyítását. Na nem olcsó.
A garanciális időn belüli dolgokat pontosan, jól intézték.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Győr
A kipufogócsonk öntvény repedését 1 órán belül, soronkívül orvosolták / melegen hegesztve/, mindezt kérdés nélkül ingyen.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Zafira 1.6 16V | Következő autója? | Ugyanilyen (cégautó, nem én fizetem a révészt) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
