A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. 1,5 dCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egyterűen nagyszerű

Szöveges ítélet

Mielőtt választottam volna, olvasgattam a népítéleteket. Mivel eddig is Scenicem volt (Scenic I. 2000. évj. 1,6 RXT) amivel meg voltam elégedve, mindent mérlegelve újra ennél a márkánál maradtam. Az előző külseje, vonalai jobban tetszettek, ennek a belsője szebb, modernebb, Nekem nem zörög, nem rezeg semmi, sem műszerfal, sem egyebek, kivétel a jobb hátsó ülés rögzítő pontja, amit már a második nap megbütyköltem, és csendben maradt. Nyomatékos, dízelekhez képest csendes, szerintem családos embernek elég erős a motorja. Javaslom a prémium diesel üzemanyagot, nagyon jól megy vele! Én normált már régen nem tankolok. Tankolásnál a differencia cirka 1300-1800,- Ft, ami még elviselhető többletet jelent. Szerintem ez még belefér. Igaz, havonta egyszer tankolok, ami 920 - 1020 km-re elég. Miskolci városi körülmények között a fogyasztás 5,7 (tavasz,ősz) - 6,2 (tél,nyár); ha nagyon temposan mentem, akkor sem ment 6,5 fölé. A kezelőszervek kézreesnek, az indexkar nekem rövid, és nem olyan "biztos járású", mint az elődjénél, de kifogástalanul működik. Borzasztóan kár, hogy a dizájn kedvéért a csomagtartóból hiányzik, ami a szemnek is hiányzik, néha egy-két cm-en múlik, hogy nem lehet az ajtót lecsukni. Meghibásodásról nem tudok írni, de csúnya is volna egy fél éves kocsinál, ha már lista lenne.
A visszapillantó tükrök előtt az oldalüvegen örvénylik az esővíz nagyobb sebességnél, elég zavaró.
A váltóm kissé nehezen jár, de pontosan kapcsol, nem tudom, így kell-e járnia, a szalonban a szerelő megvonta a vállát miután megnézte és elment, (azóta nem láttam...)

2007. jÚLIUS:

Az autóba az eltelt időszak alatt 31700 km került. A hátuljával is kibékültem, sőt, már kifejezetten tetszik a formája. Túl vagyok az első revizión, amit még 20000 km után elvégeztettem. "Nyers" motorral nem mertem megvárni a 30000-et. Csak a szokványos dolgokat cserélték, szűrők, olaj, meghibásodás nem volt. Nekem izzók eddig nem égtek ki, igaz, ha nem muszály, nem égetem őket. Két gyári visszahívásom volt, amit egyszerre csináltak meg: biztonsági öv csavarját rögzítették, és az ablakemelők bowden-feszítőjét szerelték be. Nekem addig se zörgött, azóta is hibátlan. Nagyon megszerettem a dízelt, a korábbi autóm benzines volt, ha megélem, és a lehetőségeim is engedik majd, a következő is csak dízel lesz. Pár hete Görögországban jártunk, 18 órás út rekkenő hőségben, de kifogástalanul működött.
Egy-két bibi azért kijött rajta, pl. kirepedt a "bőr" a vezetőoldali üléslap szélén. Köze nincs a bőrhöz, ott világít a szövet a repedésben... megrendelték, hamarosan garanciában kicserélik. A hátsó ülések, ha nem ül rajta senki, kissé zizeregnek. Nekem az az érzésem, hogy merevebbek is lehetnének a hátó ülések.
Két hete elkezdett zizeregni, zörögni valami a kocsi alján, ha folyamatosan 2000 körüli volt a fordulatszám.
Megnézettem, a hővédő lemez zörgött a kocsi alján. Megigazították, 20 percet sem voltam a szervízben.
A váltóm korábbi nehézkes járása teljesen elmúlt, pontosan, biztosan, és könnyen jár.
Kíméletesen bánok vele, pl. sosem mosattam gépi mosóban, magam mosom, így olyan a fénye, mintha új lenne...

Hibalista

- Még nincs egy éve, hogy használom, pontosabban 6. hónapja, eddig semmi sem romlott el rajta. (még "bejáratós" 4970 km)
- 2007. júliusig: turbócső bilincse eltört, zörgött a hővédő lemez, kirepedt a vezetőoldali üléslap, más nem történt

Ide hordtam szervizbe

Renault Girardi - Miskolc

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31700
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Scenic I. 1,6 RXT Következő autója? Korai gondolkodni rajta
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)