A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. 1,9 dci 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Dízel a nyer?

Szöveges ítélet

Átlagos küls? méret, ahhoz képest jó bels? méret és jó variálhatóság. Szerintem nagyon jó küls? design (de ez nyilván szubjektív). Belül vegyesebb a kép. A középre tett digitális m?szeregység nem az esetem, de meg lehet szokni (bár pl. a fordulatszámot pontosan nem lehet leolvasni róla). Sok bels? rakodóhely (f?leg a középs? dobozzal), bár a térképzseb a Scenic I-ben (az volt el?tte) nagyobb és használhatóbb volt, cserébe itt méretes keszty?tartó van (ott az volt vicces). Összességében pakolás szempontjából az el?z? sorozat valamivel jobb volt (több "doboz" a csomagtérben, mélyedés a hátsó ülések alatt, szabályosabb alakú - bár papíron kisebb - csomagtartó). A csomgtartóban egy "családi autótól" pedig ma már elvárható lenne egy akasztó pl. szatyroknak. Az elektronikus kézifék érdekes, néha jól használható, bár nem behúzott kézifékkel leállítani a motort nem egyszer? feladat, és remélem nem döglik be az elektronikája. Belül két nagyon bosszantó dolog van:1. a rövid indexkar ("néha dühösen rácsaptam a kis rohadékra") - nagyon macerás használni, és nem látom az el?nyét. 2. továbbra is rövid els? ül?lap. ezeken kívül az es?érzékel?s ablaktörl? sem tökéletes (hol túl gyakran, hol meg túl ritkán töröl) valamint "ablakspricnizéskor" is túl az utolsó automatikus törlés már gyakorlatilag szárazon töröl és csak maszatol. Ami viszont egy nagyon praktikus "fícsör", az az "egygombos" párátlanító funkció (klíma be, ventillátor max., leveg? szélvéd?re), amit kikapcsolva visszaáll az eredeti állapot. És még valami, ami szell?zést érinti: a bels? leveg? keringtetés nem tökéletes, kis szag mindig szivárog be kintr?l - a szervízben azt mondták, hogy ez ilyen.... Az 1,9-es dci motor viszont nagyon jó, hidegen kicsit ráz, de nem vészes, rövid, intenzív gyorsításkor (pl. el?zés, sávváltás) nagyon dinamikus, pirosnál viszont nem lehet "kil?ni" vele, nem is arra való. Összességében az el?z? sorozatnál jóval kifinomultabb autó, jobb ergonómiával (pl. a váltó - ami eleve sokkal jobb mint az el?z? szériában, bár még nem Focus-os - fenn a középkonzolon), de néhány bosszantó hibával (indexkar, rövid üléslap, "pattogó" eddig azonosítatlan szélzaj az els? ajtók fels? sarkainál kb. 80-100km/h felett) !!!

Hibalista

- Eddig egy dolog merült fel: a kormány bizonyos esetekben (rendszert még nem sikerült felfedeznem), enyhén balra húz. Szervízben a fut?m? beállításával próbálták orvosolni, sikertelenül.

Ide hordtam szervizbe

Renault Hatvan. Itt is vettük át az autót, kit?n? ügyfél kiszolgálás a jellemz?! (bár a kormánnyal egyenl?re nem tudtak mit kezdeni)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Scenic I Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)