A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. Scenic 1.6 16v Privilege 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A Scenic

Szöveges ítélet

A kocsit 2004 április végén vettük. Tulajdonképpen a keresked? beszélt rá minket, bár nem kellett sokat gy?zködnie..:). Az el?z? generációval is meg voltunk elégedve...Az autó felszereltségéhez mérten jó áron kellette magát (cc. 5millió ft). Hát a teljesítmény?l annyit, hogy nem egy rakéta, de ha valaki elég ügyesen bánik a váltóval és a kuplunggal, könnyen fel lehet venni a forgalom ritmusát(még többet is:)). Szerintem a motor eléggé pörög (kb. 3000-et 100km/h, 4000-et 130-al), de ekkora kasztnihoz(1320 kg) és ilyen motorhoz valószín? egy hosszabb váltó már kevés lenne. Az egyesnek kb 45-nél, a kettesnek 85-nél, a 3asnak 135-nél, a 4esnek 155 körül van vége. Itt már a motor 6000 körül pörög. A váltó egy 10es skálán kb. 7es, de igen jó, kézrees? helyen van. Hát a fogyasztásról.... Közúton a kresz-szabályokat figyelembe véve akár 7l/ 100km alá is vihet?, figyelmen kivül hagyva 7.5-8l, de durván figyelmen kívül hagyva sem megy 8.5l fölé:). A város már érdekesebb. Itt valamiér mindig szép lassan felkúszik 8.6l környékére és ott marad, amig nem megyünk vele ujra városon kívül. Autópálya szabályosan 8.5körül( érdekes hogy 120-nál 7.7-en áll a pill. fogy mér?). De mondjuk végig padlógázzal se vihet? 10l fölé. A végét még nem próbáltuk, de 184-el ugy ment, hogy a gázpedál nem volt padlon és 4en ültünk benne kis emelked?n. Sztem a 200km/h benne van. Nyáron voltunk fele tengerparton, 1t-ás lakókocsi két bicikli a tet?n 5személy + teljes terhelés elfele 80-90-el, vissza 90-100-al. A fogyasztás 11l körül alakult. Szinte hihetetlenül kevés:) A kényelemr?l annyit, hogy apám nem akar bel?le kiszállni. A munkahelye kb 500m ritka hogy nem kocsival megy. A zels? ülésekben akár 1000kmeket is ki lehetne birni, hátul 3 feln?tt személynek már kevés a válltér. Az összes renault apróság nagyon tetszik: pl sztem az elektromos kézifék zseniális és még egy két kategóriával feljebb is ritkaság. A kulcs nélküli nyitás-zárás indítás szintén. A kocsi minden lehetséges adatot digitálisan ír ki, ez fordulatszámmér?be eleinte kissé furcsa volt, már megszoktuk:) A digit klima is jó, bár néha sztem indokolatlanul kapcsolja be a klimát... A futóm? elég lágy viszont a kocsi nagyon kellemesen rugózik. Amivel a konkurencia több sportosságban, ez az autó annyival különlegesebb, jobban felszerelt. Talán a 120lovas dízel jobb vétel a kocsihoz, de ezzel a 113lovas 1.6-ossal sem rossz. Bátran ajánlható azoknak, akik szeretik a kényelmet, de szeretnek temposan közlekedni és valami különlegeset akarnak minimális kompromisszummal....

2006. augusztus
Újabb izzócsere, most a másik lámpa, de csak 2000Ft. Ja és még egy fontos észrevétel. A kocsin lévő 205/55 R16-os MICHELIN első gumik igen gyorsan kopnak (legalábbis a külső felük). A gumisnál márciusban (mikor átrakattuk a nyárit) kb30000km-nél az első gumikat tették hátra, mondván, hogy ott még egy évet kibír talán. Mostanra a bal hátsón (ami bal első volt), már körülbelül 1,5cm-es szakaszon körbe nincs futófelület!!!! A szervízbe elvittem futóműellenőrzésre ( az ő ajánlatukra), de azt mondták, hogy a beállítások tökéletesek, így fizetnem se kellett. ők se láttak még ilyet ( mármint ilyen mértékű gumikopás ennyi km után). Valószínűleg az lehetett az ok, hogy alacsony relatív guminyomás ( azért relatív, mert végig a gyárilag megadott értéken tartottuk) volt sokáig az elsőkbe, és mivel a kerékagy súlypontja nem pont középen, hanem kicsit kifele van, a gumi külső fele így sokkal jobban kopott. Ugyhogy egy fontos tanács scenic tulajoknak: A GUMIKAT MINDIG AZ "AUTÓPÁLYÁS" GUMINYOMÁSSAL KELL HASZNÁLNI. Ez az 1.6osnál elöl 2.4-et, hátul 2.1-et jelent. Más motoroknál, úgy tudom, még ennél is magasabb az érték.




Hibalista

- Időközben kijött a kocsin egy hiba. Az záró gombok az ajtókon (Privilege felszereltség) sorra elromlottak, kb 1 hónap alatt, ugyhogy szégyen szemre a távirányítót kellett használni..:). A dolgot még éppen megcsinálták garanciában, különben 100.000 Ft lett volna. Jó, mondjuk lehet nélküle élni, dehát mégis..Az ezután elvégeztetett izzócsere kb 2300Ft volt..
-
-

Ide hordtam szervizbe

Kristóf Indycar, Csorna.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 64500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Agila Következő autója? renault espace IV
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)