A nagy utazó
Szöveges ítélet
A modellváltáskor csaptunk le az utolsó darabokra, ezért nem lehetett nagyon variálni a kivitellel.
Minden lényeges dolog benne volt, automata klíma, ABS, projektoros lámpa, stb ..
Meg a kétszínű belső. Az nagyon tetszett eleinte, de használat során már nagyon utáltam. A világos szövet belső nagyon kényes volt, az ajtókárpit volt csúcs ebből a szempontból, ha esett az eső, szinte azonnal foltos lett, lehetett tisztítani. A kárpit minőségével egyébként semmi gond nem volt, szakadásnak, kopásnak nyoma sem volt, az ülések sem voltak kiülve.
Autópályán kényelmesen tartotta a sebességet, a fogyasztása csak forszírozott menetben ( 160-170, persze német autópályán :-) ) ugrott meg csak egy kicsit, de 7 liter felett sosem fogyasztott.
A motorja nagyon jó, a szervíz ajánlása alapján a 30 ezres olajcserét lefeleztük, soha semmi baja nem volt, nem fogyasztott olajat semmit sem.
Évi 40-60 ezer kilóméteren át kényelmes, tágas második otthonom volt.
A rádiót érdemes cserélni, és a hangszórókat is, ebbe még simán lehet bármilyen DIN rádiót tenni, ha kell a kormánytávirányító, egy kis plusz modullal azt is be lehet kötni.
Csak ajánlani tudom az autót mindenkinek.
Hibalista
- Izzó, de abból szinte mindegyik, cseréjük egy rémálom. - Szinte hihetetlen, de egyéb semmi, csak a szokásos kopó alkatrészek cseréje. - Eredeti kuplung, első féktárcsa volt eladáskor az autóban, hibátlan állapotban 160 ezernél!
Ide hordtam szervizbe
Renault Békési, megbízható, nem túl drága
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 161000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Grand Scenic |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
