A márkaszervizek eltartása.
Szöveges ítélet
Mikor megvettük beleszerettünk a belső terébe, félbőr , digitklíma , sok pakolási hely , ideális családi autó. Ráadásul kedvező hitelfeltételekkel és vételárral indultunk neki. Tudni kell , hogy korábban már több mint 10 autóval volt hosszabb kapcsolatunk , és most is egy mitsubishivel futott párban (szintén 0 km-es).
Sajnos a fenntartása háromszorosa volt mint a carismáénak és megnyugtattak , hogy a java még most jön , 100e km fölött és 4 éves kor után. Nekem az autó inkább utazási eszköz két pont között , mint élvezeti cikk , ezért a megbízhatóság , olcsó üzemeltetés számomra elsődleges.
Untam már , hogy a szervízből kijövet azon izgultunk , hogy megint mikor világít újra a kis szervíz lámpa (ami rendre 1 héten belül megtörtént ) és megint milyen hiba jön elő.
Tudom , hogy egy renaultnál ezekkel együtt kell élni és sok ítélet az enyémnél több hibát tartalmaz , ennek ellenére a gépkocsi értékelése jó. Az átlag Renaultokhoz képest ez a Grand Scenic egyébként megbízható darab volt. Nálam viszont a viszonyítási alap más , ajánlom ezeknek a tulajoknak,hogy járjanak egy ideig Mitsuval , Hondával,Mazdával, Suzukival és megtudják mi az a szervízmentes időszak.
Azzal nyugtattak a Renaultnál , hogy gyors az assistance !
Mivel nem láttam a jövőjét ennek a kocsinak , értem ezalatt , hogy 5 éves korában kifizetve , szervizelve lesz -e egy még 100ekm-t futó megbízható autónk , ezért inkább eladtam , szívjon vele más.
Az apróbb dolgok is kikasztottak , mint az , hogy nem tudok égőt cserélni csak a szervíz ,mert nem férek hozzá a lámpatesthez. Sok alkatrész nem javítható , mert műanyag és fix házban van és csak gyári cucc rendelhető horror áron .(ld ablakmosó motor)
A hivatalos Renault szervizre nem lehet panaszom , hacsak az nem , hogy kicsit drágán dolgoznak, mindent azonnal orvosoltak , maximum alkatrészre kellett várni 1-2 napot.
A magánszerelőhöz már anyagi megfontolás miatt kerültem , mert a 90e szervíz árajánlata 150eFt volt , de Ő 105 e-ért megcsinálta. Sajnos a gyári alkatrészárak húzósak.
Mivel napi használatban volt az autó , mindig is tökéletes állapotra törekedtem , ennyi pénzből viszont , sokkal optimálisabban tudok autót üzemeltetni a céljaimnak megfelelően, hosszabb útra meg úgyis repülök.
Hibalista
- kormányrudazat (vmi összekötő) (56eFt), kerékcsapágy , ablaktörlő (horror) (22eFt), ablakmosó motor (22eFt), lendkerék (42eFt), kifufogó rendszer érzékelő szonda (75eFT)
- , illetve a kötelező szervizek alatt minden ami az előírásokban benne van cserélve lett
Ide hordtam szervizbe
Renault Szervíz
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
magánszerelő
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 92000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Scudo 1.9 Vetrato 6szem | Következő autója? | Suzuki SX4 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
