A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Scenic Ii. (2003-2008)

Scenic Ii. 1,5 100le privilege 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legnagyobb csalódás

Szöveges ítélet

Az ember azt hinné, hogy vesz egy jó autót.És csalódni kell,
mert még mindig nem értenek a Franciák az autógyártáshoz!

Történt velünk, hogy egy szép esős nap leparkoltam vele bevásárláshoz kezdvén. Bevásároltunk, majd bepakoltunk,s (gondoltam) irány haza. De nem. Őfelsége se kép, se hang, csak szervízfelirat(persze franciául). renault szerviz telefon, ők:fogalmunk sincs, szállítassuk be. Megérkezik a szállító 1,5 óra múlva, majd elénk dug egy papirt miszerint viszi Ő, csak mivel elöl minden műanyag az autón a kormány meg teljesen rá van tekerve ezért, ha bármi letörik az autóról akkor az a mi felelőségünk. Telefon renault Hungáriának majd vigyáznak, tanakodás, ám legyen végülis itt nem maradhat.
Autót óvatosan fel a trélerre mi be az autóba irány a szervíz. Mire beértünk már több mit 3,5 óra telt el a lerobbanás óta (kocsiban tej, kenyér,Herz szalámi jó neki ott...). Csereautójuk persze nem volt, telefon renault Hungária. Veszekedés kiabálás s minő véletlen a szervízbe lett egy csereautó s teljesen véletlenül az az autó amit már mi több mint 1/2 órája megtaláltunk a parkolójukba s bizonygattuk nekik, hogy az biza a felirat alapján erősen csereautónak tűnik. Megtudtuk, hogy a csereautó 72 órára szól. Mondanom sem kell a javítás 2 nappal lett volna több plusz a 72. óra ünnepnap délutánja volt. Veszekedés kiabálás telefonálás renault Hungáriának tehát a szokásos kör immáron sokadszor. Autó hogyhogynem másnap délután kettőre kész volt.

Eltelt három hónap s a klíma fújta a meleget miközben kint 35 fok volt. Be szervízbe 3 óra üldögélés s a klíma kész. Az autó még ekkor sem volt 2 éves. Mondták ilyen nem szokott lenni (de lett) s megnyugtattak most megszínezték a klímagázt így ha legközelebb is elmegy (bár ugye nem szokott) már látni fogják, hogy hol szökkent el.

Öszefoglalva: az ablaktörlőt minden használat alkalmával ki akartam dobni; a váltó rendszeresen ugrált; a elektromos tükör esőben nem nyílík ki, s a szerviz nem tud mit mondani;
ajtózáró gomb is elromlott;
és ezen kívűl már CSAK a fent elmondott problémák voltak.

Soha többet renault s mindenkit óvjon az ég.

Hibalista

- klíma, kormányzár, elektromos tükör(megcsinálni nem tudták)

Ide hordtam szervizbe

renault Budakalász

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? ford
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Scenic 2003 (2003)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)