A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2015)

Mégane 1,3 Tce 160 GT Line 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jobb mint gondolnád!

Szöveges ítélet

Négy évig használtam egy benzines Volvo V40-et, de én 3-4 évente cserélek és jó áron elkelt. Több autót nézegettem, igazából egy hibrid Ioniq lett volna a nyerő, de a feleségnek nem tetszett (ő legalább annyit használja, mint én.) Ez nem a reklám helye, de Pesten a Duna Autó 18 márkát árusít, kis mászkálással sokat lehet látni és a Volvo szalon mellett (ahol az autómat szervizelték) ott a Renault. Megane, 1,3 benzines, 160 LE GT Line, persze sehol az országban nem volt kiállítva, itt sem (fél évvel később már itt volt), de egy Intens felszereltség kevesebb lóval volt. Az ülés kényelmesnek tűnt, és mivel a legmagasabb felszereltséget választottam, számomra felesleges pluszok (adaptív tempomat, sávtartó, elektr. kézifék, automata váltó stb.) nem kellenek (azért egy LED fényszórót kértem), jó összehasonlítási alap volt.
Az autó nagyon jó! Dinamikus (9 mp/100km/h-t ad a gyári adat, sztem 8-8,5 körül lehet), a motor rugalmas, 260Nm nyomatékú, 2700-at forog 130-nál és 150-nél is még simán gyorsul. Ezt a motort használja a Nissan, most már a Dacia és az A Merci is, azért ez így egy kicsit röhejes. De eddig (10K km alatt) semmi baja, nem zörög semmi, baromi jól fogyaszt (3100 km-es külföldi úton, benne 2000 km autópálya az átlagfogyasztás 5,9l/100km). A hátulja egy kicsit gödrös úton elpattog (csatolt lengőkar), a műszerfal (az egyszerűbb fajta 7"-os) kicsit idétlen, a légkondit ugyan lehet külön állítani, de a ventilláció érzékeny érintős skálával működik, amit alig tudok kikerülni, ha mást akarok beállítani, szóval, ha az érintős képernyőn akarok vmit állítani, akkor szinte mindig bekapcsol a ventilláció. A rádiót, telefont, tempomatot a kormányról is lehet vezérelni. Kicsit hiányzik, hogy nem mutatja, melyik sebességfokozatot használom éppen, de a váltója (6 seb. kézi) francia autóhoz képest kitűnő, könnyen, rövid úton jár. Android Auto, Apple Car Play van benne, navigációt telefonról tükrözöm (most éppen elment a hangja, de ez asszem telefonhiba), 2 USB elől, hátul légbefúvó. Olajat nem fogyaszt, hangja nincs a motornak, a csomagtere (5 ajtós) 385 l, (teljes pótkereket is vettem, ez azon felül ennyi), de az üléseket lehajtva nem lesz sík csomagtér. Hátul 2 felnőtt kényelmesen elfér. Fél éve 6,8 millióért abszolút jó értékarányú vétel volt, de 140 lóval Intens kivitelben már 6- 6,5-ért elérhető. Csak ajánlani tudom.

Hibalista

- Eddig csak egy olajcsere.

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2019
Kényelem (7) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? V40 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2015 (2016)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)