Dögös kombi
Szöveges ítélet
Az autó nagyon kényelmes, a sport ülések nagyon tartanak.
Eddig azt hozta amit vártam.
Egy apróságot találtam benne, hogy a számítógép 4 decivel kevesebbet mutat átlag fogyasztásban a valós fogyasztáshoz mérve 100-as üzemanyag esetében
95-ös üzemanyaggal ez már csak 1 deci.
Korábbi Clio TCe100 imádta a 100-as üzemanyagot, de ő nem szereti.
Az autó nagyon halk, 130-nál nincs szélzaj.
A 140 ló elég, de lehetne több, sajnos a 160-as már automata váltós így az kiesett.
A csomag tartó elég, a hátsó lökhárítóra kell védő, mert a be és kipakolásnál simán karcolás lesz a vége.
Sajnos a 17-es gumi nem peremvédős, a 18-as már az.
Hosszú távon is kényelmes.
A korábbihoz képest kb 5-ször annyi információt kapok vezetés közben és ezt nem egyszerű megszokni, sok idő volt mire minden műszert sikerült úgy beállítani, hogy azok hasznos információt mutasson. Azt hogy egy 60+-os sofőr ezt hogy tudja beállítani és használni az kérdéses, szerintem sehogy.
Összességében elégedett vagyok, a közel 9M forintos ár lehet drágának tűnik, de erre van a lízing és mégis csak egy 5*-os Ncap törés teszttel rendelkező autó.
Frissítés: Városi használatban 11 litert evett, ez egy szomorú rekord
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Meszlényi Autó
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2021 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5500 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio grandtour TCe100 | Következő autója? | I30 N Fastback |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
