A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2015)

Mégane 1.2 TCe GrandCoupe Intense 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A török limuzin

Szöveges ítélet

Amikor megláttam nagyon megtetszett. Szép forma, igényesnek és tágasnak tűnő belső tér. Aztán elkezdtem használni. Elég hamar kiderült, hogy a kényelmes vezető pozíciót nem lehet eltalalálni. A szokásos beállítésom, az úlést a legalsó helyzetben a lábamhoz igazítom, aztán a kormányt magamra húzom. Nem igazán sikerült. Valószínűleg egy csimpánz karhosszúságával kellene rendelkeznem. Az első ülés alsó állásában a hátul ülőknek semmilyen lábtere nem marad. Ebben az esetben a hátul ülő nem tudja a lábát az első ülés alá tenni. Próbáltam tovább játszadozni, de sajnos egyáltalán nem sikerült a jóhoz közel álló beájjítást találni. A combom alatt semmilyen alátámasztás nincs, aminek eredményeként az ülőgumómra nehezedik a súlyom és 2-300 km megtétele után egyre fájdalamasabb ülni. Már csak hab a tortán a jobb térdnél lévő éles középkonzol. Mindezen beállítási nehézségek úgy, hogy teljesen átlagos méretű vagyok. 182 cm és 80 kg. Kár érte mert korábban a Renault-k kényelmével elégedett voltam.
A motor normál közlekedéshez elegendő 120-130-ig talán még dinamikusnak is mondanám. Az automata váltót el kell felejteni ebben az autóban. Késlekedve vált, feleslegesen pörgeti és a gáz elvétele után kis ideig még gyorsít.
ECO üzemmódban, mozgó útakadályként halad, viszont a fogyasztásra nincs hatása. Normal állásban kicsit jobb a helyzet. A fogyasztása városi dugós környezetben könnyedén 11-12 literes tartományban mozog. Autópályán 130-nál 8 körül alsóbb rendű úton 7 liter körül fogyaszt. A pontos fogyasztást csak tankoláskor tudom számolni, mert a komputer nagyvonalúan 0,7-0,8 literrel kevesebbet mutat. Végülis ez is a fogyasztáscsökkentés egy módja. Ha nem számolunk utána.
Az általános összeszerelési minőség sem mondható túl jónak. Az utastérben kimondottan zavaró recsegő-ropogó hangok érkeznek a kocsi különböző részei felől. Különösen járdára parkoláskor hallható a nem túl merev karosszéria nyöszörgése. Valószínűleg ezt az autót sem az örökkévalóságnak tervezték.
Összességében egy szép, viszonylag jól megtervezett, de gyengén kivitelezett autónak gondolom. Lehet vele élni, de van rajta fejleszteni való bőven.

Hibalista

- Műszerfal, központi kijelző

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2018
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2015 (2016)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)