A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2015)

Mégane 1.5 dci Intens Hatchback 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A harmadik 1.5 dci-m

Szöveges ítélet

Szeretem. Szép, nekem elég, amit tud, megfelel a fogyasztása, nem hagyott ott soha, sehol. Marha jól kanyarodik, rendszeresen lehagyom a "jajj-de-nagyon-izmos-vagyok" autókat/sofőröket a komolyabb kanyarokban.
Rossz utakon enyhe cerregés jön a jobb első ajtóból. Jó úton teljesen csöndes - többen megkérdezték, hogy milyen motor van benne, azt hitték benzines :))
A HIFI elég gagyiul szólt, erre érzékeny vagyok. Aztán szigeteltettem az ajtókat (70000,-Ft anyaggal, munkadíjjal), azóta szépen szól minden, a klasszikus zene is. Az USB csatlakozók kábel-érzékenyek, van amit nem szeretnek. A 4-5000,-Ft-os kábelekkel jól futnak, nincs leszakadás. Xiaomi-t párosítottam hozzá, teljesen OK.
A 7"-os kijelző elég, a hőmérséklet állító tekerőgombos (hála Istennek), az ülésfűtés egyenletes, kettes fokozaton nekem túl erős.
A parkolórendszer nagyon beszari, kétszer kipróbáltam, elég is volt. Én még simán mennék hátra, amikor már sikítozik. A radar úgyszintén. A hátsó kamera nem épp fullHD, de megteszi, a fontos dolgokat mutatja. Esőben hamar elkoszolódik, törölgetni kell. Pont a Renault emblémában van, kissé perverz így a dolog :)
A lámpák LED-esek, az automata országútiról hamar leszoktam, felkapcsolásnál és lekapcsolásnál is lassú nekem. A ködlámpa egy vicc, észre sem venni, hogy bekapcsolta az ember, a LED-es lámpa annyira jól világít.
A színválasztás lehetőségét szeretem, mert a legnagyobb unokám imád vele játszani. Nekem a vörös, vagy a kék teljesen megfelel.
A sport üzemmód jópofa: karcos (mű)motorhang, érzékeny gázpedál, kemény kormány jellemzi. Persze, a padlógáz az padlógáz, bármilyen (nem ECO) üzemmódban ki lehet hozni belőle a maximumot.
Ja, nemrég mérték (agyra szerelt eszközzel): 113 LE, nem 110, és 278 Nm. Jót tesz neki, hogy néha megkergetem.
Amit nem szeretek, az a start-stop rendszer. Nyilván rögtön kikapcsolom, de sajnos ezt minden indítás után el kell játszani.
UPDATE: 120000 km-es szervíz volt ma. Egy állatka megrágta a hátsó ablakhoz vezetett vízcsövet, meg a jobb első kerékjáratban az egyik hangszigetelő tömítést. Ezen kívül olajcsere szűrőkkel, váltó-olaj csere. A fékeket még mindig nem kell cserélni - hála az értelmes vezetésnek, meg a motorféknek (és az ehhez szükséges követési távolságnak...). Az elhíresült "30000 km-ként cserélni kell a stabilizátorokat" jelenséggel továbbra sem találkoztam. Az autó továbbra is jó, szeretem.

Hibalista

- Hidegben (-3 - 34 C°környékén) elfelejti a napi kilométerszámláló állását és a központi kijelző design-ját. Nem javíttattam meg: a központi kijelzőt beállítom magamnak, a napi km számlálót meg nem használom. - - Egyszer - autópályán - megtorpant. Megkergettem, ami a csövön kifért, azóta minden OK. Ki kell néha kormolni a turbo dízeleket :) Néha most is megkergetem 4200-4300 fordulat/percig, de általában szabályosan közlekedem. - - Az elindulás-segítő (fék) néha hisztizik egyet. Ilyenkor le kell állni, járó motornál nyomni a féket, a kuplungot és az elektromos kézifék kapcsolóját lefele. 3 másodperc alatt megszűnik a jelenség. Eddig háromszor dobta be ezt a hibát, mindig ugyanott: Szendehelyen, Vác felé haladva a piros lámpánál, álló helyzetből indulva. Vicces, mert az pont egy enyhe lejtő (nem emelkedő), nem kell megfogni a kocsit a rendszernek. - - Eltömődött a hátsó ablakmosó folyadék vezetéke (azóta nem használok Tesco gazdaságos ablakmosó folyadékot). A szerelő kipucolta pár perc alatt.

Ide hordtam szervizbe

Magánszaki. Autóvillamossági a fő profilja, de a mechanikát is karbantartja. Több, mint 20 éve hozzá hordom az autóimat.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Vác, Tamás Renault. Egyszer voltam náluk (még garanciális volt a kocsi - eltömődött a hátsó ablakmosó csöve), nem volt jó a benyomás, ráadásul 2 napra kellett volna egy ilyen piszlicsáré történet miatt otthagyni az autót.Viszont, a rendszer frissítését megcsinálták, jól. Ennyi kontakt után, sztem nem reális, ha értékelem őket.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 6700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 106000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Megane III. 1.5 dci Következő autója? Megane 1.5 dci, vagy Blue dci
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2015 (2016)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)