A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2015)

Mégane 1.6 SCE 114 LE Sedan Intense 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A családi űrhajó

Szöveges ítélet

Az első null kilométeres új autóm.
Az előző egy Honda City volt, amely hűségesen szolgált, de eljárt felette az idő.
Amikor elhatároztuk, hogy most új autót veszünk, akkor sokat nézegettünk.
A választási szempontok az alábbiak voltak:
- Belső méretek (ha elutazunk hosszabb útra akkor se úgy szálljunk ki belőle, mint akinek ellopták a járókeretét)
- Értékelhető méretű csomagtartó, amelybe a nyaráskor normálisan tudunk pakolni (sajnos a honda civic itt vérzett el)
- Felszereltség
- Ár
- A korábbi autót hol hajlandóak beszámítani

A végén ketten maradtak versenyben a Kia Ceed SW és a Mégane.
A Renult azzal nyert, hogy jobb árért több felszereltséget adott plusz egy kicsivel még nagyobb is a beltere.

Először egy turbós benzines motort akartam, de az autószerelő és gépészmérnök ismerőseim lebeszélek, hogy ne kísértsem a sorsot. Így maradt az 1.6 szívó, nyilván nem olyan takaréskos mint a turbó, de elvileg örök élet ingyen sör.
A fogyasztása elég érdekes, ha városban használom, akkor a 8-8.5 liter alap.
Viszont ha országúton vagy pályán megyek akkor 6-7.

Az enyém egy intense felszereltségű jármű plusz pár extrával megszórva mint a LED fényszóró meg a 8.7" -es navigáció.
Eddig nem volt semmi negatív az autóval szépen teszi a dolgát.
A LED fényszóró durván bevilágítja az utat. Az automata lámpa kapcsoló és távolsági fényszór aszisztens hibátlanul működik, amikor lakott területen kívül bekapcsolja a távolsági fényszórót, akkor olyan mintha feljönne a nap (az egyik gyengém, ha nem látok eléggé a sötétben) :-)
A saját navigációjára szépen jönnek a térkép frissítések és ehhez nem kell szervizbe menni. Szerencsére erre a Renault kidolgozott egy felületet, amivel a tulaj otthon meg tudja csinálni magának. Plusz funkció, hogy működik a mobil tükrözés, így ha valaki nem akarja a gyári navit használni, akkor simán csak rádugja a mobilt és már megy is a Google navi vagy a Waze és navigálhat azzal.

A kéz nélküli nyitás zárás autó indítást imádom. A kulcs csak ott van bent a zsebemben és csak beülök a kocsiba és nem kell semmit nyomogatni ha elsátálok a kocsitól, akkor meg bezárja magát.

Az Intense-ben már nem az alap ülések vannak, hanem egy fokkal jobbak. Kényelmesek még hosszú távon is. Amikor letoltam benne 800 km-t, nem úgy szálltam ki az autóból mint akinek basaball ütővel eltörték a lábát.

Hosszú utakon a tempomat tényleg isten áldása, mondjuk ebben még nem a radaros tempomat van hanem sima, így azért figyelni kell, ha valakit utolérsz, akkor ne menj bele hátulról.

A beépített változtatható színű hangulatfény jópofa a fiamnak tetszik.

A sávelhagyás figyelő szépen felismeri a sávot érdekes módon ott is, ahol teljesen meg van kopva a festék.

A kéz nélküli csomagtér nyitás (a lábad kell lendíteni a kocsi hátujánál) párszor már jól jött amikor teli kézzel kellett bepakolni.

A táblafelsimerő szépen felismeri a korlátozó táblákat. Ugyanakkor nincs olyan opció, hogy a tempomatot átállítsa. Tehát ha be van állítva a tempomat 90-re és jön egy 70-es tábla, akkor csak kijelzi, hogy gyorsan megyek de a tampomat marad 90-en. Érdekes módon ha nem tempomat üzemmódban, hanem "sebességhatároló" üzemmódban van akkor be lehet kapcsolni ilyen opciót.

Hibalista

- Semmi! - Egy éves autónál durva lenne.. :D

Ide hordtam szervizbe

Iniciál Győr

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2018
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? City Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2015 (2016)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)