Vörös francia
Szöveges ítélet
Az előző autóm is Renault volt, az előítéletekkel ellentétben nekem nem volt vele bajom, és mivel nagy hiányát éreztem nyáron a légkondinak, nagyobb autó is kellett ezért esett a választásom a Meganre. Nem mellesleg nekem a formája is nagyon bejött, korallpiros színben egészen dögös.
az ülések inkább fotelok nagyon kényelmesek, többször is levezettem vele Németo-ba 980 km-t 2 rövid pihenővel egyhuzamba és nem fájdult meg a derekam, és a lábam sem fáradt el a tempomatnak köszönhetően (ami az autópályákon arrafelé remekül kihasználható).
az 1.6-os motor 115 LE-vel hazai viszonyok között nekem elegendő volt (nem versenyzésre vettem:)), a 150-es autópályatempot gond nélkül lehetett vele teljesíteni, és ha kellett gyorsult is. Mondjuk egy 6. sebesség jól jött volna. Az egyedüli tényleg zavaró dolog, hogy kb. 40000 km után a jobb első ajtó felől rossz, kátyús úton nyekergés volt hallható, márkaszervíz szerint ez már csak ilyen:( , valójában valami határolókat kellett meghúzni. Zajszigetelés csekély (nade ez nem prémiumkategória, szóval nem is várható tőle az, ami egy 4x drágább autótól).
2 gyújtótrafó csere volt, de ez típushiba, az út mellett sosem hagyott. Nagyon szerettem, ha fent tudnék tartani 2 autót, nem adom el.
Hibalista
- 2 db gyújtótrafó (típushiba, az 'eredeti' Sagem nem jó választás, ha tönkrement márkásabb cuccra érdemes) 18000,-/db - első tompított izzók (összesen 3db, az árukra nem emlékszem, H7-esek.
Ide hordtam szervizbe
Veszprémi márkaszervíz /név nélkül/ garancia lejártáig korrektek, azután meg... Garancia után maszek szerelő, korrekt, nem kell hetekre időpontot kérni.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 94000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Clio II. 2003. | Következő autója? | Megane III. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
