Városi fotel Limuzin 1,5 dci 100 paci
Szöveges ítélet
Az első (elöző) autóm egy 93-as F Astra volt... Már akkor eldöntöttem, hogy több igényem is lesz a következő autó felszereltségét tekintve. A családba már teljesít szolgálatot egy 2004-es 1,6-os Grandtour Megane (születése óta), így már tudtam, hogy pár apró eltérésel pontosan erre az autóra van szükségem. A sors elém is sodorta a kicsikét. Paraméterei a következők: 1,5dci 74 kw Privilege,xenon,panoráma tetőablak...stb, tehát minden megvolt két dolgot kivéve hogy nem kombi és nem automata hanem sedan 5 gangos. Tisztába voltam vele hogy kompromiszumot kell kötni így rábólintottam.
Negatív élmények
- A jobb oldalrol nem lehet kézzel bezárni az autót ( Ez annyira nem zavar, mer többnyire a bal oldalon vezetek és szállok ki és be.)
- A motor idönként hajlamos a remegésre alapjáraton, mindentől függetlenűl. (olvastam, hogy a motortartó bak cseréje (túl puha gumi) ennél a motor tipusnál orvosolja a problémát)
- A klíma gyengécske
- Az automata ablaktörlő nem mindig csapatjátékos.Sokat önzőzik.
- Sajnos csak a vezető ülést lehet magasságban állitani így mikor a jobb 1-be ülök ( ritkán ), sikerül midig lefejelni a kapaszkodót és az ajtó keretet.
- Időnként tankolni kell bele. Na jó ezt nem lehet hibának felróni.. :)
Pozitív élmények:
- Fogyasztás: ( átlag 5,2 l /100km de volt már nyugodtabb hónapomban 4,5 ) pedig megvan chippelve és 90%-ban Bp.-en használom. Megfeszülve sem tudtam belőle 6,2-nél többet kihozni.
- Kényelem: akár csak az otthon.. :) egyedül talán az ülőlap rövidségét lehet felhozni (188cm,110kg) de ez is relatív. Én teljesen hátratolt üléssel vezetek. Még mögém is befér egy kb 170cm személy.
- Pakolhatóság: rengeteg kicsi rekesz, nagy kesztyűtartó. Hatalmas csomagtartó széles szájjal!!!! :)))
- Tempomat jól jön mikor elhagyom a várost.
- Xenon fényszóró...
- ESP kikapcsolható de elég ritkán avatkozik közbe.
Az eddig megtett 23000km alatt egyszer írt ki hibát service lámpa kigyulladásával a computer ami egy igen meredek lejtőn való megálláskor közvetlen a motor leállitása után volt: Sterring not locked szöveggel. Azóta sem csinált ilyet.
Vásárlást követően a két első féktárcsát és az összes betétet ki kellett cserélni. Ezt betudtam a hatásos fék számlájára, mert iszonyatosan jók a fékei!!!
A vezérműszijat ovatoságból 90000-nél kicseréltettem.(gyártó szerint 120000km vagy 4 év)
Most lesz majd időszakos szervíz (olaj,levegőszűrő...)
Ezt az autót mindazoknak tudom ajánlani akiknek vannak kényelmi elvárásaik és szeretnének egy kellően nagy autót ami nem eszik sokat és még megy is ha akarják.
Hibalista
- Ajtó záró mikrokapcsoló a jobb oldalon elöl, hátúl. Bár szerintem már így vettem... késöbb találtam egy számlát a papírok között a kilincsek cseréjéröl.
- Fényszoró mosó fej (3filléres müanyag gömb belül kimarva a víz lámpára való írányitására) hiányzott. Csak komplett fejet lehetett kapni ( hála csak 4500.-Ft ) de persze az első lökháritót le kell szedni, hogy feltehessük..:) Természetesen kipatintottam a golyót az újból és bepatintottam a régi helyére.
Ide hordtam szervizbe
Renault Csepel
Náluk vettem a fényszoró mosó fejet.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Maszek márkafüggetlen. A Vezérműszíjat cserélte ki nekem a többi velevalóval egyetemben. Ismerős ajánlotta. Teljesen megvoltam vele elégedve. A márkaszervízi ár töredékébe került a mutatvány.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 84000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Mazda 6 2,0 dizel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
