A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane Dynamique Plus 1.6 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Utolsó francia autóm

Szöveges ítélet

Az autó szép, kényelmes, relatíve nem is drága, azonban a francia elektronika ismételten megmutatkozott "jól ismert" tulajdonságairól. Elképesztő, hogy néhány ezer km megtétele után már gyújtótrafót kellet cserélni, majd megint és megint. Az ajtónyitó gombokkal (intelligens kártyás változat) ugyanez a helyzet: sorban az összes felmondta a szolgálatot, majd miután kicseréltük az összeset, kezdődött a meghibásodási sorozat elölről. Aztán 50-60 ezer km-nél hidegben furcsa kattogást lehett hallani indításkor. Először a szervízben nem tudták mire vélni, majd rájöttek, hogy a vezérműszíjat az előírtnál sokkal korábban ki kellene cserélni. Az izzócsere borzalom, márpedig igen gyakran előfordult, hogy kiégett az egyik (mindig a bal) fényszóró. Ha már lámpa, tönkrement a hátsó tolatólámpák kapcsololója is a sebváltónál. Ja, és a légkondi elvezető csövét rutinszerűen nem takarítják a szervízek alkalmával, folyományaként eldugult, minek következtében beázott a kocsi alulról, amit az összes elektronika megérzett a kocsiban. A bal kerék lötyögött, amely miatt a kormány összekötő rúdját kétszer kellett cserélni.

ÉS A CSÚCS: a benzintartály sapkájának az automata zárja elromlott, folyományaként éjszaka egy benzinkútnál nem tudtunk tankolni, mert e sapkát nem lehetett kinyitni!!! Még szerencse, hogy Renault szervíz közelében lakom, és volt elég benzinem a kocsiban, így másnap reggel az első utam oda vezetett.

Összefoglalva: főként az elektronikus hibák miatt nagy csalódás. Senkinek nem ajánlom!!! Szervízköltsége 4-5 havonta 100 000-200 000 Ft!!! (vezetett km. évente kb. 20 000 ezzel a kocsival.)

Hibalista

- Hát.... - Természetesen a gyújtótrafók (mind a négy, ebből kétszer a garanciális idő alatt, melyeket kicseréltek a végén egy német blokkra, azóta semmi bajuk); - vezérmű; - fényszóró sokszor (mindig a bal!, izócsere rémálom); - hátsó tolatólámpa kapcsolója; - kürt csere; - kormány összekötő rúd cseréje kétszer; - automata légkondicionáló, ekkor következményesen minden, ami a kocsiban árammal működik; - ismételten a légkondi, gáz elszökött; - az összes ajtónyitó gomb, egyszer a sorozat cserélve, majd most 3 ismét rossz; - jobb hátsó csapágy tönkrement, ennek a cseréje; - ablakmosó tartály elrepedt, cserélve. - benzinsapka zárja elromlott, cserélve - Plusz a normális, időszakos szervízek (fékbetét, olaj stb.)

Ide hordtam szervizbe

Renault Baumgartner Újpest

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Renault Békési Fót

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 117000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Thalia Következő autója? Mazda
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)