Utolsó francia autóm
Szöveges ítélet
Az autó szép, kényelmes, relatíve nem is drága, azonban a francia elektronika ismételten megmutatkozott "jól ismert" tulajdonságairól. Elképesztő, hogy néhány ezer km megtétele után már gyújtótrafót kellet cserélni, majd megint és megint. Az ajtónyitó gombokkal (intelligens kártyás változat) ugyanez a helyzet: sorban az összes felmondta a szolgálatot, majd miután kicseréltük az összeset, kezdődött a meghibásodási sorozat elölről. Aztán 50-60 ezer km-nél hidegben furcsa kattogást lehett hallani indításkor. Először a szervízben nem tudták mire vélni, majd rájöttek, hogy a vezérműszíjat az előírtnál sokkal korábban ki kellene cserélni. Az izzócsere borzalom, márpedig igen gyakran előfordult, hogy kiégett az egyik (mindig a bal) fényszóró. Ha már lámpa, tönkrement a hátsó tolatólámpák kapcsololója is a sebváltónál. Ja, és a légkondi elvezető csövét rutinszerűen nem takarítják a szervízek alkalmával, folyományaként eldugult, minek következtében beázott a kocsi alulról, amit az összes elektronika megérzett a kocsiban. A bal kerék lötyögött, amely miatt a kormány összekötő rúdját kétszer kellett cserélni.
ÉS A CSÚCS: a benzintartály sapkájának az automata zárja elromlott, folyományaként éjszaka egy benzinkútnál nem tudtunk tankolni, mert e sapkát nem lehetett kinyitni!!! Még szerencse, hogy Renault szervíz közelében lakom, és volt elég benzinem a kocsiban, így másnap reggel az első utam oda vezetett.
Összefoglalva: főként az elektronikus hibák miatt nagy csalódás. Senkinek nem ajánlom!!! Szervízköltsége 4-5 havonta 100 000-200 000 Ft!!! (vezetett km. évente kb. 20 000 ezzel a kocsival.)
Hibalista
- Hát.... - Természetesen a gyújtótrafók (mind a négy, ebből kétszer a garanciális idő alatt, melyeket kicseréltek a végén egy német blokkra, azóta semmi bajuk); - vezérmű; - fényszóró sokszor (mindig a bal!, izócsere rémálom); - hátsó tolatólámpa kapcsolója; - kürt csere; - kormány összekötő rúd cseréje kétszer; - automata légkondicionáló, ekkor következményesen minden, ami a kocsiban árammal működik; - ismételten a légkondi, gáz elszökött; - az összes ajtónyitó gomb, egyszer a sorozat cserélve, majd most 3 ismét rossz; - jobb hátsó csapágy tönkrement, ennek a cseréje; - ablakmosó tartály elrepedt, cserélve. - benzinsapka zárja elromlott, cserélve - Plusz a normális, időszakos szervízek (fékbetét, olaj stb.)
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner Újpest
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Renault Békési Fót
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 117000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Thalia | Következő autója? | Mazda |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
