A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.6 Authentic plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Túldizájnolt biztonság?

Szöveges ítélet

Mivel az előző autónk is Megane volt, logikusnak tűnt a választás. Egyébként a Megane 1-el semmi probléma nem volt 6 éven keresztül, nagyon kényelmes, gyors, igénytelen, megbízható autót fogtunk ki. Elég jó áron beszámították a régit, így viszonylagos örömmel vettük át a kocsit. Kissé idegenkedtem a hátuljától de már megszoktam.
Egy év és 10.000 km után azt kell mondanom, hogy nem volt jó választás.
A hibalistán feltűntetett probkémák mindegyike a vezető és az utasok biztonságát veszélyeztető hiba, így hiteltelenné váltak a biztonságos Renault-ról szóló reklámszlogenek is. Arról nem is beszélve, hogy ilyen hibákat már a 25 évvel ezelőtti Lada 1200-sünk sem produkált.
Autópályán 5. sebességfokozatban már 4500-as fordulatot produkál a motor 130km/h tempónál, ami szerintem elég gáz, nagyon hiányzik a 6. sebesség.
Belül szűkösebb a régi Megane-nál a vezetőhely unalmas.
Az ülőlap rövid, hosszú út alatt garantált a jobb láb begörcsölése.
Körbe igen rossz a kilátás, néha olyan érzése van az embernek, mintha a forgalom többi szereplőjével bujócskázna a vastag oszlopok mögött.
A Renault Budakalásznál garanciálisan javították a hibákat és rendesek voltak, de a márka ezzel együtt is nagyot esett a szememben. Kevesebb designnal - kényszeres újítgatással és több minőségbiztosítással jó autót is lehetett volna gyártani. Hogy az ismert közhelyet idézzem:a kevesebb néha több.

Hibalista

- Szétfeslett a vezető oldalon a biztonsági öv(!!!)
- A motorvédő burkolatot rögzítő csavarok kiestek (!!!!)
- A jobb hatsó féklámpa kiégett.
- Fékpedál gumiborítása állandóan leesik.
-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Megane 1 1.6 Következő autója? -
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)