Tökélestes igásló racionális igényekhez és mérsékelt igénybevételhez
Szöveges ítélet
Nem járok munkába autóval, nincs garázs, ezért fiatal de sokat futott autó kellett, mert nálam inkább öregszik az autó. Használt flotta autóként ez ideális alany volt, olcsóért, akkor legalább nem bukok sokat. Egy szerelő megnézte, kipróbáltuk, minen OK. Mire hazaértem velem, már szaggattot, 1 db gyújtástrafó csere, plussz új (bosch) gyertyák, ami állítólag kíméli a trafókat.... :( Egy trafót cseréltem csak, nem párban, mint a gyári ajánlás. Utána már jól megvoltunk, nem volt semmi gond.
A kuplung már érezhetően közeledett a cseréhez, de végül is bírta nálam.
Extreme fantázianevű kivitel =Fapad (Renalt szinten) kis dizájnal. Legalább kevesebb a hibaforrás. 5* törésteszt légzsákok, 2 villanyablak. Elvisz Aból Bbe, 4, esteleg 5 embert + sok csomagot. Szervízköltséget is beleszámolva elég takarékos.
Izzót cserélni elsőre nagyon nem egyszerű, szerencsére csak 1 db-ot kellett.
Dög nehéz autó, az 1.4 motor elviszi, teljesen használható, de az előző (nem kombi, és még az első verzió) ugyan ezzel a motorral sokkal jobban ment.
Előtte is 1.4es de nem kombi megane volt, betöltötte a 13. évét, 2. gyereknél tértünk át erre a kombira. Ez végül nem maradt sokáig, a 3. gyerek miatt egy Grand Scenic érkezett helyére.
Hibalista
- Gyújtótrafó csere
Ide hordtam szervizbe
Valev Újpesten. Kis szervíz, nem a legolcsóbb, valószínűleg nem is a legjobb, de MEGBÍZHATÓ
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (0) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane 1 1.4 | Következő autója? | Grand Scenic (7sz) 1.6dci |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.7/10) |
