Tartós tesztem
Szöveges ítélet
Ez egy cégautó volt saját használatra is. Össz. 4 km volt benne amikor kigurultam vele a szalon kapuján. Alapfelszereltségként telis tele volt mindenféle kütyüvel (esőszenzor, automata fényszóró, 6 db légzsák stb...,) + extraként Tempomat és ESP. Szóval kényelmi szolgáltatások terén nem szenvedett hiányt. A belső ergonómia sztem tökéletes volt. Hosszú uton sem fáradtam el benne. A menettulajdonságai kifogástalanok voltak, igen jó volt az úttartása. A kényelem köztudottan jellemző a francia autókra. Sokak szerint az elektronikai hibák is jellemzőek a francia autókra. Ezt én egyáltalán nem tapasztaltam. Erről az autóról csak jót tudok írni. 15.000 km-ként vittem szervízbe, odafigyeltem rá, ahogy "Ő" is rám. Jó társakká váltunk a mindennapokban. Csak ajánlani tudom.
Hibalista
- 40.000 km körül 2 db toronycsapágy, 120.000-nél klíma hiba, 145.000-nél generátor csapágy és aksi csere. Igen sokszor fényszóró izzó csere.
Ide hordtam szervizbe
Renault Hungária (Hungária krt), 3 pont mert ennyit ért
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Renault Tamás (Vác), 9 pont mert 10-est elvből nem adok ;)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | Megane Grandtour 1.5d 110LE |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
