A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,9 dci 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Szeretett szemét

Szöveges ítélet

Az autót szinte kifogástalan állapotban vettem. Nagyon tetszett a formája és belülről is kényelmesnek bizonyult. Két benzines Fiat modell után (Punto, Stilo) végre meg tudtam venni egy dieselt, viszonylag jó áron.
Ezidáig viszonylag problémamentesen jártam vele (néhány alkalommal írta ki az injection fault üzenetet, amit néhány szervízlátogatás után üzemanyagszűrő cseréjével megoldottak), azonban már viszonylag hosszabb ideje enni kezdte az olajat. A szervízben azt mondták, hogy valószínűleg az 5w-s olaj miatt van, tegyek bele 10w-set. Abból is ette egy kicsit. Kb. 3 ezer kilométerenként 1 litert.
Menetdinamika nagyon jó, gyorsulás, nyomaték első osztályú. A fogyasztására nem lehet panasz, nyugodt tempóval hosszú távon 5.2, átlagban 6-6.5 liter.
Kb. két hónapja Nyíregyházára mentem amikor a motor elkezdett kopogni.
Amikor hazaértem el a szerelőhöz, aki megállapította, hogy porlasztócsúcsot kell cserélni. Elektronikával 157.000. Ft/db, elektrinika nélkül 20.000. Ft/db. Csere. A kocsi ugyanolyan rossz. Motor szétszedve. A motor annyira el van kopva, hogy két dugattyú kotyog a hengerben. A másik kettőnek akkora "válla" van mint egy díjbirkózónak. Fel kell újítani. Ekkor derül ki, hogy a főtengely annyira el van kopva, hogy már nem lehet felköszörülni sem. Új motor kell bele, mert a főtengely 100.000. Ft lenne.
Szerencsére sikerült vennem egy használt, néhány kilométert futott motort (fűzött blokk 200.000. Ft, állítólag 19 km-rel, amit a henger még le nem kopott hónolása be is bizonyított), amely belekerült az autóba. Nagyon szépen jár azonban elindulás után füstöl. Kiderül, a turbó is tönkrement 190.000. Ft csere. Elindulás után ismét füstöl, tönkrement a katalizátor is.
A kocsira nagyjából 600.000. Ft-ot költöttem, ami szerintem egy 110.000. km-t futott kocsinál kicsit sok. Persze közben cseréltem oljata, kopó alkatrészeket stb. A szerelő a felújítás végén mondta, hogy a kormánymű is lóg.
A kocsit szeretem, de ez kicsit sok volt. A Renault is bebizonyította, hogy nem tud autót gyártani ugyanúgy mint a Fiat. Arról is tudnék írni mit csinált a Stilóm, de majd máskor.

Hibalista

- motor, turbó, katalizátor,

Ide hordtam szervizbe

szervíz drága, a maszek az igazi

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Stilo Következő autója? Ford
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)