A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,9 TDI 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Soha többet Renault..... életem legroszabb döntése

Szöveges ítélet

Életem legroszabb döntése.....
Volt egy vétlen balesetünk és olyan kocsit akartam venni ami biztonságos, megbízható és aránylag fiatal, megfizethető. Itt követtem el a legnagyobb hibát. Renault-ot vettem.... :-(
A családban már van Renault Megane így már ismerős a kocsi típus kissé.
Hát először, aki ezt a típust tervetre az 1 km-t sem ment még vele, mivel akkor hamar rájött volna, hogy az órákat takaró "idomra" ha szemből rásüt a nap, akkor az a szélvédőn visszaverődve gy egész szép sávot, sávokat a látótérből kitakar, mintha egy fehér lapot tennénk a műszerfalra. gondolom hasonlóban már volt része mindenkinek bármilyen kocsi is legyen az. a fehér lapot el lehet venni az "óratetőt" azt nem... Na mindegy, ettől még kocsi a kocsi..... gondoltam ekkor.
Használtan vettük 160,000 km 2004-es kiadással, TDI motorral az még ugye nem öreg agyonvágott autó. Diesel sokat kibír...
Lecseréltettem a vezérműszettet az olajakat, a szűrőket.... még na rendben a kocsi.... gondoltam...
Irány egy hoszabb út...... külföld!
Az autópályán szépen 130-al haladva -tényleg nem siettünk a család is ott van - pár pillanat alatt éktelen zakatolás és fémes hang jelent meg a motortérből.
Előre elmondom az első kulcs nélküli kártyás indítású kocsink.....
Hallva az éktelen zajt, kuplung be. Motor azonnal leáll, de én addig keresgettem még a gyujtáskulcsot régi rutinból hogy véget vetek a motor szenvedésének. De leállt magától. Ez még nem minden.... mivel az áramot is levette már jó előre, gondolom, így a kormányzár is bezárt.....mindezt 130-as autópályás tempónál, motorproblémánál.... Érdekes eset, ekkor jöttem rá végképp, , hogy aki ezt a kocsit tervezte az ki sem próbálta, vélhetőleg élesben nem is szimulálták ezt a hibát, mivel akkor már a motor tervezékor rájöttek volna hogy a kocsi általában menet közben romlik el, haladás közben, így az "inteligens " elektronikának nem kéne bezárni a kormányzárat ha motor probléma van. Annyi szerencsénk volt hogy a külső sávban haladtunk és mire kigurulta magát a kocsi éppen a leálló sávba érkeztünk, Annak sem a szélére, mert a kormányt nem lehetett tekerni! Félelmetes, és rémisztő, hogy csak a vak szerencsén múlott hogy éppen egyenesben állt a kormány. Mi van ha előzés közben vagy kanyarban történik a kormányzár bekattanása. Akkor vélhetőleg most nem írom ezeket a sorokat.... mert vagy felfutok a szallagkorlátra, vagy az árokban kötök ki......
NA végre megálltunk, a kormányzár bent így tolni sem lehet lejjebb az útról, reménykedem, hátha megússzuk ezt a napot a leáállósávban középen műszaki hibával....
Felnyitom a mototházteteőt, a motor mögül a turbótól " szép" szürke füst szálldogál felfelé..... megvan a hiba. Pár telefon után 300-400 EFt-os javításra számíthatok ha "csak" a turbó ment tönkre. Arra gondolni sem merek hogy a motor is...... :-(

Úgyhogy én az ellenségemnek javaolnák ilyen kocsit, inkább mintisem a családomnak.
Ezek után jön a tréler és több száz km-es úttal hazfuvarozza a "szép új " kocsinkat. Több száz ezer Ft-ért átszámolva...... Mert hogy a javíttatása egy turbónak külföldön még ennél is több, meg hát a hétvége.....
Ami egyedül jó volt benne aza fogyaztása, és éppen ez maiatt is esett rá a választás. lecseréltük a gumikat és tényleg 5 L-es fogyasztás alá tudtam tornázni vegyes használattal. ami nem rossz ekkora üzemanyagárnál. 6 légzsák sem lenne rossz ha menne......
Az a helyzet hogy AUTÓKAT még mindig a Japánok gyártanak.... mások csak próbálkoznak.
A tréleres mesélte hogy a legtöbbször Peugeot Renault, Citroen, Fiat, és Ford kocsikat mentett motorhiba miatt. Hát Toyota az még nem volt rajta motorhiba maitt....
Szerintem egy kocsinak ( bármi legyen is ) az a fealadata hogy A-ból B-be és vissza eljuttassa a használóját..... és nem hogy az útszélén hagyja....... A régi 18 -20 éves S100-as Skodám még 3 hengerrel is hazabotorkált és nem hagyott egyszer sem az út szélén......
Ennyit erről....

Hibalista

- ventillátor 4 fokozatban szét akar esni - "kitörésgátló" csere ( mint egy olajkút...nem hiszem el... ) - kormányösszekötők lógnak - bal első tompított izzó csere - hátsó fék szinte semmi - turbó meghibásodás

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 2300
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Mondeo Következő autója? Corolla
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)