A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,6 16V Monaco 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Renault Mégane Classic 1,6 16V Monaco 2003

Szöveges ítélet

Az autó 2008 év eleje óta van a családban. Teljes neve: Renault Mégane Classic 1,6 16V Monaco. Eleinte tartózkodtunk a francia autóktól(mint nagyon sokan mások), de egy nagyon nagy és nagyon kellemes csalódás ért minket. Egy nagyon kényelmes és a Monaco jelzővel ellátott típusnak megfelelően rengeteg extrával felszerelt autó. Ebből párat sorolnék fel: klíma, fedélzeti computer, ABS, 4 légzsák, 4 elektromos ablak, félbőr ülések, króm díszek, vezető ülés derékban állítható, ülésmagasság állítás, elektromos, fűthető tükrök és még sorolhatnám... A futóműve rendkívül pozitív. Nem vesz észre minden kis apró kavicsot az úton(tehát nem egy Lada érzés), kanyarokban nagyon stabil az autó. A motor... Ez a motor az 1,4-es változattól a löketben tér el. A hengerfurat megegyezik, csak a löketen hosszabbítottak így elérve +200ccm-t és pár + lóerőt és kW-ot. Gyorsulása nem a legprofibb, de mivel ismétlem hosszú löketű motorról lévén szó nem is ez a fő cél, hanem a nyomaték. Na az viszont van benne! :) Autópályán egy 140-es utazótempónál az ember előzni kívánt(természetesen nem itthon Magyarországon) nyomott egy jó kövér gázt és érezte, hogy az autó elkezd húzni. Ezt 180-ig végig érzi az ember. Aztán jön még 10 km/h de az már csak a teszt része volt, ugyanis itt a vége. A fogyasztása utolsó 3000 km-en 6,2 liter nagyon vegyes használatban és non-stop +200kg súllyal, ami munkából eredően van benne. Összességében nagyon megfelelő motor ebbe az autóba. És maga az autó is egy nagyon jól felépített, kényelmes, gazdaságos és mégis erős autó. Én ha újra autót vennék ebben az árkategóriában, akkor ilyet vennék.

Hibalista

- A benzincsövet elvágta egy felverődő kő, de házilag orvosolva lett, valamint a váltókar nagyon mozog gázadáskor és elvételkor. (valószinűleg ki van csúszva egy gumibak a motortartónál vagy a váltónál) A szervíztapasztalathoz 5-öst írtam be, mert nem tudom, hogy milyenek, szerencsére még nem kellett őket igénybe venni.

Ide hordtam szervizbe

Haza. :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Skoda Forman LX Plus Következő autója? ez a jövő titka, de remélem sokáig megmarad EZ!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)