A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.5 dci 106 le 6seb 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Remélem megérte

Szöveges ítélet

Leszögezem hogy alapjában véve németautópárti vagyok, ott is inkább a Skoda és a VW. 2007 nagy változásokat hozott, elhatároztam hogy autót cserélek, az eddigi benzines mívoltomat feladva keresek egy dieselt magamnak. Nos a németek között keresgélve és megfizethető árnál maradva ( józanul a földön ) sajnos csalódnom kellett az átlama pártfogolt német márkákban. 4.5 millióig elmerészkedve még nem tudtak normális motorral, normális teljesítménnyel, normális autómérettel és normális felszereltséggel semmiféle elfogadható ajánlatot adni ( pedig a Skoda Roomster 1.9 Pdtdi-vel és normális felszereltséggel érdekelt volna ).

A véletlen úgy hozta hogy betévedtem egy Renault szalonban és ha már ott voltam, akkor diesel autók felöl érdeklődtem. Akciós kampányban a Clio III -400000, a Megane II -500000 huf, itt kezdett el érdekelni a dolog. A próba nagyon pozitív eredménnyel zárult, megállapodtunk hogy pár napon belül jelentkezem. Megane Limo Expressiont néztem ki 4685000 huf+105000 metálfelárral, ebböl kapásból lejön ugye az 500000, meg némi udvarlás árán sikerült a limo miatt 100000-et még kivasalnom és mivel nem kellett az autómat beszámítania, ezért még a metálfelárat is elengedte jutalomból, tehát az autó összesen 4085000 huf-ban fájt.

Első benyomások: az autó nagyon csendes, kissé imbolygós a futóműve, bájáratás alatt 5.5-6.5 liter között fogyasztott. A gyári 70000 huf-os opciós tempomatot 900 forintért magaménak tudhattam ( csupán 3 ellenállás, egy 2 állású kapcsoló és 4 db mikrokapcsoló az egész ). A kissé lágy és bizonytalan futómű miatt kapott az autó 215/45 17-es gumikat és 17"-es felniket, így a bejáratást elhagyva és sietős tempóban is a fogyi 6 liter alatt marad folyamatosan.

Ami nagyon tetszik benne: visszaváltás nélkül is böszen nekiugrik, gyorsulgat szépen, nyugodtan lehet előzgetni vele. Ami igazán fekszik neki az a 6. fokozat 2500-as fordulatszámmal, gps-el és óra szerint is egyaránt 130-at megy ilyenkor, ráadásul 832 km hosszú távon teletanktól teletankig 3,9 litert fogyasztott, igaz klíma nélkül, de a mostanihoz hasonló eléggé hűvös időkben.
Kicsit még félek tőle, nem tudom hohy mennyire lesz megbízható, de bizalmat szavaztam neki. Remélem megérte.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Octavia Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)