Nem is rossz egy franciától
Szöveges ítélet
Céges autóként kaptam megkímélten 61e kmrel.
SZép állapotban van a mai napig, ki merem jelenteni eddigi rövid közös életünk után, hogy megbízhatóan működik.
Eddig az egyetlen bosszantó dolog a bal hátsó kilincs letörése volt.
A motor a teljesítményéhez képest meglepő dinamizmussal mozgatja a kocsit, a vegyes fogyasztás szinte mingig 7 l/100 km. Pályán szereti és bírja a 180-at.
A kasztni ötajtós, kegyetlen ronda nekem, kicsi nagyon a csomagtere. Ez a legnagyobb szívfájdalmam a kocsival kapcsolatban. Hátul 3 ember is jól elfér, a belső tere és sok rakodóhelye számomra meggyőző. A kárpit is rendben van, bár vicces, hogy 2003-ban még kérhetett a vevő kazettás rádiót a kocsihoz. A szellőztetés számomra egy Seat Cordoba után erőtlennek tűnik.
Az első ülések nagyon jók, hosszú úton sem fárasztanak.
A tetőcsomagtartó rögzítési megoldása nevetséges és egyben tragikus. Síelés előtti éjszaka kellemes rögzítőcsavarért rohangálni a városban...
A futómű kényelmes, jól elnyeli az úthibákat. Nincs rá panaszom.
A kedvencem a első izzók cseréje: cak szervízben végezhető el...
Bár a jellemzett kocsival nem volt elektromos gond, a cégnél a Lagunák és több Megane is rendszeresen beadja a kulcsot mindenféle váratlan helyzetben elektronikai oldalon... De ez csak az általánosság.
Most cserélik a kocsit Astrára. Tartok tőle, hogy csalódni fogok...
Hibalista
- Letörött az alig használt jobb hátsó kilincs.
- Be tud annyira fagyni az első ajtó, hogy utána 15 percig nem lehet visszacsukni a zár ridegsége miatt.
-
Ide hordtam szervizbe
Céges kocsi, nem tudom.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 61000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Seat Cordoba 2004 | Következő autója? | Opel Astra 1.7d |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
