A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane Megane II Privilege 1.6 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Néha szerettelek, néha nem

Szöveges ítélet

Az alatt a 7 év alatt amíg nálam volt, mondjuk úgy, sokszor szerettem, sokszor utáltam. Szerettem, mert kényelmes volt hosszútávon, az árához képest tele volt extrával és soha nem hagyott ott sehol, szinte pöcc-röff indult télen nyáron, pedig általában nem garázsban tartottam. Ennek ellenére a bosszantó elektronikai problémái menetrendszerűen külföldön jelentkeztek, illetve alle zusammen az elektronikai megoldások is hagytak kívánni valót maguk után (jó dolog a sok extra, ha működik is). Az első izzók cseréje szívás, bár nyugtasson a tudat, hogy más márkák autóinál is hasonlóan lehet szívni a kerékjárati ív felől történő matatással. A belterét puha borítású műanyaggal készítették; bár ne tették volna. A kutyák táljának a belseje szokott ilyen lenni, mikor a zsír és kosz egy idő után odaragad. Nos itt sem volt más a helyzet, ahogyan az oldalsó ajtónyitók gumírozott részei is morzsolódtak, úgy a középkonzol is, egy idő után már undorral nyúltam az indítógombhoz is. Olyan autóban még nem ültem, aminek a tetőkárpit részén a ragasztás elengedte a szövetet, de itt ez is megtörtént. Az autót 2 hetente használtam, hosszútávra, illetve külföldi nyaralásokra; hétközben bkv. És így is a beltere úgy elhasználódott, mintha +20 év lenne az autóban. Szóval motorikusan rendben volt - bár a végén már a hengerfej tömítéssel is voltak gondok- de a beltér és a bosszantó elektronikai problémák rányomták a bélyegét a márkára. A klíma sokat elvett az 1.6 -os motor erejéből, amivel alapjáraton elégedett voltam. Ha haladni akarsz, pörgetni kell, de ez a szívóbenzinesek átka. Az esővíz elvezető rendszer is többször eldugult, emiatt gyakrabban kellett tisztítani.

Hibalista

- Elektromos ablakemelő, oldalsó tükör fűtés, hátsó féklámpa testprobléma, felső holtponti jeladó, kerékcsapágy, eső/fényérzékelő szenzor, elektromos tükörállító gombja, hengerfejtömítés, kormánymű, kilincsekben lévő mikrokapcsoló (kulcs nélküli zárás), központi zár, hátsó csomagtérzár, hátsó csomagtartó nyitógombja, leszakadt a hátsó kipufogódob, fényszóró izzókat zabálta (a cseréje horror), belső térben a gumírozott műanyag morzsolódott, a tetőkárpit ragasztása elengedte a szövetet, esővíz elvezető rendszeres eldugulása

Ide hordtam szervizbe

XVII.ker - Stefimester : lelkiismeretes szerelő, kicsit nehéz hozzá bejutni, de általában rugalmasan kezelte a dolgokat és profin szervizelt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)