Néha szerettelek, néha nem
Szöveges ítélet
Az alatt a 7 év alatt amíg nálam volt, mondjuk úgy, sokszor szerettem, sokszor utáltam. Szerettem, mert kényelmes volt hosszútávon, az árához képest tele volt extrával és soha nem hagyott ott sehol, szinte pöcc-röff indult télen nyáron, pedig általában nem garázsban tartottam. Ennek ellenére a bosszantó elektronikai problémái menetrendszerűen külföldön jelentkeztek, illetve alle zusammen az elektronikai megoldások is hagytak kívánni valót maguk után (jó dolog a sok extra, ha működik is). Az első izzók cseréje szívás, bár nyugtasson a tudat, hogy más márkák autóinál is hasonlóan lehet szívni a kerékjárati ív felől történő matatással. A belterét puha borítású műanyaggal készítették; bár ne tették volna. A kutyák táljának a belseje szokott ilyen lenni, mikor a zsír és kosz egy idő után odaragad. Nos itt sem volt más a helyzet, ahogyan az oldalsó ajtónyitók gumírozott részei is morzsolódtak, úgy a középkonzol is, egy idő után már undorral nyúltam az indítógombhoz is. Olyan autóban még nem ültem, aminek a tetőkárpit részén a ragasztás elengedte a szövetet, de itt ez is megtörtént. Az autót 2 hetente használtam, hosszútávra, illetve külföldi nyaralásokra; hétközben bkv. És így is a beltere úgy elhasználódott, mintha +20 év lenne az autóban. Szóval motorikusan rendben volt - bár a végén már a hengerfej tömítéssel is voltak gondok- de a beltér és a bosszantó elektronikai problémák rányomták a bélyegét a márkára. A klíma sokat elvett az 1.6 -os motor erejéből, amivel alapjáraton elégedett voltam. Ha haladni akarsz, pörgetni kell, de ez a szívóbenzinesek átka. Az esővíz elvezető rendszer is többször eldugult, emiatt gyakrabban kellett tisztítani.
Hibalista
- Elektromos ablakemelő, oldalsó tükör fűtés, hátsó féklámpa testprobléma, felső holtponti jeladó, kerékcsapágy, eső/fényérzékelő szenzor, elektromos tükörállító gombja, hengerfejtömítés, kormánymű, kilincsekben lévő mikrokapcsoló (kulcs nélküli zárás), központi zár, hátsó csomagtérzár, hátsó csomagtartó nyitógombja, leszakadt a hátsó kipufogódob, fényszóró izzókat zabálta (a cseréje horror), belső térben a gumírozott műanyag morzsolódott, a tetőkárpit ragasztása elengedte a szövetet, esővíz elvezető rendszeres eldugulása
Ide hordtam szervizbe
XVII.ker - Stefimester : lelkiismeretes szerelő, kicsit nehéz hozzá bejutni, de általában rugalmasan kezelte a dolgokat és profin szervizelt.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.4/10) |
