Nagyon szerethető családi kedvenc
Szöveges ítélet
Én nagyon szeretem. Kényelmes, egyszerűen kezelhető autó. Nagyon szereti az egész család. Szívesen autózom vele hosszabb távokat is. Jelenleg is sokat utazom, a legtöbbször utasokkal és csomagokkal. Nagy és jól pakolható a csomagtartó is. Amit negatívumként elmondható, hogy az utastér bizonyos berendezései (gumírozott műanyagok) hamar kopnak és úgy csúnyák, valamint a nem bőrözött kormány is csúnyán kopik. Ezáltal egy fiatalabb autó is sokat használtnak tűnik.
Azért szedtem össze ezeket a javításokat, mert szeretném a Renault, illetve általánosítva a Francia autókra vonatkozó negatív sztereotípiákat egy kicsit ellensúlyozni.
Látható ebből a listából is, hogy egy autó ami megkap minden szükséges törődést, jó minőségű olajat, szűrőket és alkatrészeket az hosszú távon kiszolgálja a tulajdonosát.
Az autó jelenleg is folyamatos használatban van. Folyamatosan hosszabb távokat is autózom vele.
Nemsokára időszerű az első teleszkópok és a toronycsapágyak cseréje, illetve szükséges lesz az önindító és a generátor felújítása a nyugodt autózásért.
Olajfogyasztása nincs.
Hibalista
- Az autó újkora óta az enyém, így minden javítást tudok ami el lett rajta végezve. A teljesség igénye nélküli a felsorolás! Megjegyezném, hogy a szokásos kopó alkatrészeken és szervízanyagokon kívül csak a nagyobb, vagy "különlegesebb" javításokat tüntetem fel, valamint megjegyzem, hogy az autó 2 éves korában beszerelésre került egy hengerenkénti befecskendezős LOVATO LPG gázrendszer, aminek a javítását, karbantartását nem tartalmazza ez a felsorolás. - - - üzemanyagszivattyú csere (118700 km rossz üzemanyag tette tönkre) - - benzin injektorok csere (119200 km szintén a rossz üzemanyag miatt) - - 2x komplett kuplung szett (130500 és 262500 km-nél) - - gyújtótrafó cserék (összesen 6 db) - - 2x utastéri ventilátor csere (175200 és 264970 km mindkétszer gyári Valeo) - - generátor bronzkefe csere (210200 km) - - hátsó spirálrugók cseréje (218000 km) - - légzsákátvezető szalag csere (232800 km) - - előtét ellenállás + kábelek (233200 km) - - termosztát csere (238900 km) - - hátsó hídszilentek (262500) - - főtengely első és hátsó szimeringek + olajteknő töm. (262500 km) - - Felső holtpont jeladó (262500 km) - - hátsó féknyereg felújítás (1 db 280900 km) - - elektromos kormányzár csere (282600 km) - + csomagtérzárhoz jövő kábelek szakadása több alkalommal
Ide hordtam szervizbe
Renault Kalydi Kft
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Renault típusra specializálódott szerelők
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 297000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Wagon R+ | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
