A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,5 dCi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindent a szemnek...

Szöveges ítélet

El?re leszögezném, hogy francia-autó buzi vagyok, imádom azt a stílust, ami visszaköszön a csigazabálók minden megmozdulásából.

Nagyon szép, kedves kis autó, jópofa design (nekem tetszik), kellemes bels? tér, király a csupa üveg tet?, Privilege felszereltséggel igényes anyagok a bels? térben. Szóval minden nagyon szép és jó, amíg csak nézni kell. Csak használni ne kelljen...

Két hónapos autóban már szépen elkezdtek zörögni a dolgok és a legtöbb okát még a mai napig sem sikerült azonosítani. Nem csak nekem, a szervízeknek sem.
A motort kivéve - ami ahhoz képest, hogy csak egy kis 1500-ös dízel nagyon meglep? dinamikával dolgozik - túl sok jót nem lehet elmondani a gépr?l. Az összeszerelés min?sége sajnos még mindig a "legendás" francia, akárhogyan is reklámozzák, hogy változott, egyszer?en nem igaz.
A futóm? túl lágy, viszont a segge keresztirányú bordákon kanyarban elpattog, ami egyszer?en érthetetlen. El?ször a 17-es felnikre gyanakodtam, de ugyanazt csinálja 16-os acélfelnivel is téligumival. Ennyit a sokcsillagos NCAP biztonságról...
A fogyasztása 1 literrel magasabb a megadott gyári értékeknél, pedig igazán nem hajtom.
Azt a barmot, aki kitalálta, hogy az izzót a kerékdobon nyitott nyiláson benyúlva, inszeminátorokat megszégyenít? kézügyességel lehessen csak cserélni egész életére eltiltanám az autótervezést?l. Különösen úgy, hogy a jobb oldali izzó kb félévente kiég. Persze erre is csak a vállukat vonogatják a szervízben.

Szervíz: nem tudom, hogy mennyire magyar sajátosság, mivel ez az els? új autóm, de tragédia, amit a márkaszervízekben megengednek maguknak. Az, hogy az ember kiad majd 5 millió forintot egy termékre, ami messze nem tudja azt, amit állítanak róla egy dolog, de amikor ehhez még a szervíz is hozzátesz, az már sok.

Néhány ezer km után elkezdett a tet?ablak zörögni és nagyobb sebességnél fütyülni. Visszavittem a szervízbe, buzeráltak rajta, persze semmi nem változott. Ezt még 3-szor eljátszottuk, ami, lévén, hogy Hatvanban vettem az autót, Pestr?l oda-vissza szinte félnapos játék. Csereautó, arra is matrica, benziköltség, id?, stb. nem kevés bosszúság után azt mondták, hogy nincs erre megoldás, gyári hiba, jelzik a franciáknak és kész. Ekkor egy ügyvéd javaslatára hivatalos útra tereltem a dolgot és küldtünk nekik egy kedves felszólító levelet. Csodák-csodájára azonnal ki tudták cserélni a komplett üvegtet?t, ami azóta tökéletesen m?ködik. Egyszer?en csak hülyének néztek!

Legutóbbi kaptam egy levelet egyenesen Franciaországból, hogy a saját biztonságom érdekében haladéktalanul vigyem be egy szervízbe a gépet, mert a futóm?n valamit cserélni kell. Megtettem, azt mondták, hogy nem tudják azonnal kicserélni a rugókat, meg kell rendelni és majd szólnak. Eltelt két hónap, amikor már nem bírtam tovább felhívtam ?ket, mire mondta a csávó, hogy megérkezett az alkatrész, vigyem be. Ha nem hívom, nem tudom mikor szóltak volna. És ha mondjuk fejreállok és kiderül, hogy a rugókkal valami nem stimmelt, akkor az örököseim gondolom rohangálhattak volna évekig a bíróságra, hogy ki a hibás...

Szóval amit tudok: nem veszek többet francia autót, bármennyire is tetszik és csak olyan márkát fogok választani, amelyiknek a szervízér?l jót mondanak - már ha van ilyen...

Hibalista

- üvegtet? - cserélni kellett
- hátsó ablaktörl? - néha nem hajlandó törölni
- kipufogó - hozzáért a padlólemezhez és zörgött
- tet?kárpit - tép?zárral(!) van rögzítve. illetve csak lenne, mert lifeg
- CD lejátszó - két hétig fogvatartotta egy lemezem, mire hajlandó volt visszaadni

Ide hordtam szervizbe

Renault Hatvan

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Renault Ház Bp

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? R 19 Következő autója? BMW
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)