Minden reggel egy meglepi!
Szöveges ítélet
Ez az autó nagyon el van találva! Egy baja van: francia! Sok dízelt kipróbáltam már, de ilyen halkat, ilyen rugalmasat nehezen találni. Ez agy 82LE autó, de aki egyszer beül egy ilyenbe, benzinesben sem fogja alább adni 1.6-osnál. Nagyon jól húz, a fogyasztása nagyon rendben. A váltó franciásan akadozó, de meg lehet tanulni kezelni(nekem 20e km kellett hozzá:)) Futóműve Demszky útjaira való. Belül óriási a hely mind elől, mind hátul, az anyagfelhasználás pedig átlagosnál jobbnak mondható. Ez mind nagyon szép és nagyon jó, DE számíthat rá a kedves vásárló, hogy minden nap fog valami kis meglepetést okozni: vagy csörög, vagy zörög, vagy kattog, vagy berreg, nyeklik-csuklik, nyüszög, akad,....
Szóval nem unalmas mellette a tulaj élete! De mentségére legyen írva, hogy cserben nem hagy, menteni nem nagyon szokták. Csak ezek a sok kis idegesítő apróságok ne lennének, amik nagyon el tudják rontani az amúgy kellemes vezetési élményt. Sok helyen leírták ,de én is megteszem: ár-érték arány kiemelkedően jó. Ajánlom azoknak, akik egy szerviz mellett laknak és sok idejük van:), de egyébként a szervizekben nagyon is tisztában vannak a típushibákkal és nem próbálják megmagyarázni azt, hogy a használat az oka mindezeknek.
Hibalista
- 5e km: fékek visítottak---valami féktiísztítás
- 10e km: u.a.----egy lemez berakása...Jobb oldali ajtóhatároló kattogás---csere.
- 15e km: további fékcsikorgás, búgás, fájdalmas nyüszítés---fékbetétek cseréje.
- 17e km: belső ventillátor kattogott---csere.
- 20e km: ajtóhatároló követe elődjét---újabb csere(aztán ez is megadta magát. Itt egy kis házi praktikára volt szükség: a határoló dobozának tetejét jól kifurtam és raktam bele némi gépzsirt. Ettől elcsedesedett, mint egy jóllakott baba.:))
- 25e km: a fékbeteétek elkezdtek sírni az elődjük után---fékbetét+féktárcsa csere. valami furcsa recsegés a kormányoszlop felől----hézagolás(ugyanolyan maradt)
- 31e km: a fékek nem felejtenek!---féknyreg+fékmunkahenger+fékbetét csere. Azóta teszika a dolgukat, igaz nem hangtalanul, de már elfogadhatóan.
- 33e km: elsó ablakemelők ropogtak, pattogtak---csere. Toronycsapágy---csere
- A műszerfal olyan, mint egy rumbatök: csörög, zörög!---raktag ide-oda egy kis ezt azt(szívacs stb.), de talán még rosszabb lett:(
Ide hordtam szervizbe
Renault Ház Bp., Róbert K. krt.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Renault Baumgartner Bp, Albertirsai út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | corolla | Következő autója? | akár még Renault is lehet... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
