A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.5 dci Extreme plus 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

MEGLEPETÉS FELŐFOKON

Szöveges ítélet

2008.ban lerobbantam utazás közben az M1-en és Győr közelében. Begurultam a szervízbe ahol megállapították ,a 3 as hegerben nincs kompresszió (németbe tartottunk 1000 km.)
Visszafordulni nem akartunk és nem is lehetett volna, tehát bérautó-renault szerviz renault bérautó.
Mondták a választékot megane limuzin és megane grandtour.
A tetőbox miatt a limuzin kilőve és a kombi 1.5 ös disel. Maradt a kombi , gondoltam kiérünk holnp reggelre.
Magyarország és Ausztria egyharmada ismerkedéssel telt. Reagálás uttartás fékhatás stb. Utána kezdtem el tolni.
Hat sebességes kézi váltós volt. Ausztria bizonyos helyein igencsak meredek emelkedők vannak és meglepődésemre nem csak nem kellett visszaváltani hanem még gyorsult is nem kissé(150 fölött)Nem egy osztrákot és németet az őrületbe kergettem a balos irányjelzőmmel és a vilogtatással- pedig ők is TOLTÁK a mercit és a bmw-t (nem kicsiket!!!).Hegynek fölfelé 200.-nál elfogytak az előnyeik. Átlag 170-nel mentem és a meglepődésem akkor vált teljessé az 1.5 dci-vel kapcsolatban, mikor 987 km. megtétele után (még negyedet és 130 km megtétrlére elegendő üzemanyagot jelzett a műszer)tankoltam 42 liter gázolajat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Megjegzem a vége 235 km volt ami már sok ennek az autónak(túl magas).
Ha veszem a bérleti költséget és az elhasznált üzemanyagot nem volt sokkal drágább mintha a saját kocsimmal mentünk volna(9.5-10 benya). Ami zavart,jóformán alapjáraton felhúzott ablaknál is lehetett hallani a turbót ahogyan dolgozott nem kissé(1200.-nál már szerintem a teljes nyomaték a rendelkezésemre állt) és kanyarban nagy sebességnél(autópálya)az volt az érzésem mintha sodródna de a legkissebb beavatkozásra is úgy reagált aogyan kell, nem volt egy pillanat sem hogy nem én irányítottam volna.
Mikor hazajöttünk a gyerek megnézte a tipus árát és a 6 milka feletti ár lebeszélt arról hogy vegyek egyet. Ja és korábban értünk ki kb 4 órás csúszás után mint a sajátunkal(NEM KELLET MEGÁLNI TANKOLNI).
Szerintem szuper kér hogy nincs rá pénzem!!!!!!!!!!!

Hibalista

- zéró

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 14200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? laguna I 1.6 16v Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)