Megbízható családi darab
Szöveges ítélet
Sajnos az ajtók eresztékei/pántjai (lehet, hogy nem ez a megfele? szakkifejezés) elengedtek - valószín?leg az útviszonyok következtében - azóta alacsony sebességnél zörögnek.
A gyári 14 colos felnik lehetnének 15-ösek is, de ez már nagyon er?ltetett hibakeresés.
A kocsi egyébként elny?hetetlen, kényelmes és az ár/felszereltség viszonyban lenyomja a hasonló kategóriájú német és japán kocsikat. Az ülések lehetnének olyan németesen keményebbek egy kicsit, hosszú utazásánál túl puhának t?nnek.
Nagy el?nye a motornak el?zés közben, hogy tényleg képes kiadni azt az er?t, amit belepakoltak, kevés 1.4-es rohangál 96 LE teljesítménnyel.
Hibalista
- Gyújtótrafó (ez még garanciális korában lett javítva)
- Hátsó lengéscsillapító cseréje (sajnos mindkett?) - ezen típusban olajjal töltött lengéscsillapítók vannak, és 1,5 évesen már engedte a baloldali az olajat, a rossz min?ség? utakon érezhet? volt az emiatti rosszabb csillapítás, praktikusabb gázzal töltött lengéscsillapítókra cserélve (23 eFt munkadíjjal együtt, nem márkaszervízben)
- Katalizátor csere 43.000 km környékén - szörny? drága a gyári alkatrész, a szakszervíz 120 eFt-ra tippelte munkadíjjal együtt, ezt egy univárzis katalizátorral a nem márkaszervíz 28 eFt-ból megoldotta.
Ide hordtam szervizbe
Peugeot Kampf
Kaposvár
Toponári út
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Márkaszervíz
Kaposvár
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Opel |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
