A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane Grandtour 1.5DCI Privilege 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízhatattlan kényelem

Szöveges ítélet

30E km-rel vettem sértettlen állapotban. Hosszas keresgélés után sikerült végre rálelnem e magyar, szervízkönyves, jól felszerelt (fullos) példányra. Vétel előtt természetesen ezt is leinformáltam. Döbbenetemre, a közel 2 hónapos keresgélés és több tucat visszatekert órájú behozott félroncs járgány után, ebben minden O.K. volt. Ráadásul 2+2 éves garancia volt hozzá. Az első tulajnál AGR és kilincs hiba fordult elő.
A világos félbőr belsőnek kimondottan örültem.
Először a pozitívumok: kategóriájára nem jellemző extra felszereltség és kényelem. Hatalmas lábtér a hátsó üléseknél. Igazán jól használható kis apróságok: tempomat, nagy rakodható könyéktámasz, belső fényre sötétedő tökür (pályán éjszaka nagyon hasznos), napfényrolók (aki már párszor bekapatta az e.ablakkal a tapadókorongos gagyit s kisgyerekes, az tudja értékelni igazán), hatalmas kesztyűtartó (2l-es flakon símás belefér)...
Első negatív dolog rögtön pár héttel a vásárlás után történt.
A bőrülések oldalfala repedt. (Én max 75 kg vagyok.)Reklamálás után a Renault Hungária elutasította a cserét, mondva, a +2 év garancia a kárpitra nem vonatkozik. Lehetne vitatni a dolgot. Volt Roverem 80E km után még be sem volt törve a bőrülés. Nemhogy az oldalfala repedjen!!!
3 hónap eltelte után szinte havonta elromlott valami az autón.
Nyáron majd 2 hónapon keresztül jártam úgy az autóval, hogy 4.-ben a 60-at, 5.-ben a 90-et nem lehetett tartani, mert 2000-es fordulaton torpant és okádta a füstöt. Kb. 4 szervízreklamáció után nagy vitára, s bp.-i szakértő véleményére végre AGR-t cseréltek benne, s megszűnt a hiba.
Ezt megelőzően: 2 hónappal (legalább is papíron) már egyszer elvileg cserélték az AGR-t, majd a turbo-nyomás érzékelő következett. Közben az egyik féltengey-csapágyat a szervíz cserélte, mert kinyomta a zsírt. Ezután már kotyogott is. Szervíz válasza: az új csapágy kirágta a házat. Na de 600 km főútvonalon megtett távolság alatt??? Furcsa mód az újabb reklamációt követően egy teljesen más kinézetű, újabb típus került bele. A szervízmunkás szerint már legalább 1 éve csak ez kapható. Nekem biztosan a dugeszből került bele egy "új" a régiből 2 héttel korábban. Váltózaj miatt kinyomó-csapágy és az ezzel egybeépített alsó kupplung munkahenger csere.
A jól végzett munka eredménye: pumpálni kellett váltásoknál.
Felső munkahenger csere következett, majd végül csak le kellett légteleníteni a rendszert. Vagy lehet, hogy ezzel kellett volna kezdeni?
Ezután már csak apróbb bosszantó dolgok (szellőztetés hibái, hátsó csomagtér ajtó nyekergés), ja és fele alkatrész-csere a kormányműben következett. A többit már nem vártam meg. A felsorolt alkatrészekért és a munkadíjért garancia nélkül min. fél milliót elkértek volna.
Mindezek ellenére én szerettem ezt az autót. Városban is 5,5l-rel kijött (a neten található 4l körüli értékeket szerintem az erősebb motorral igen erős hátszélben sem lehet produkálni). Utazási komfortban jeles. Pályán is elég csendes. A 16-os felnit és a 205-ös gumikat javaslom rá, mert 195/65 téli 15-össel én kissé labilisnek találtam a Golf után.
A sokat utazó családoknak nem ajánlom, ahhoz túl gyakran kell szervízbe hordani. Ja, és garancia nélkül már eszméletlen drága hozzá az alkatrész.

Hibalista

- Klímaérzékelő 2× (6 hónapon belül),
- Féltengely-csapágy,
- Kinyomó-csapágy + alsó munkahenger,
- Felső kupplung munkahenger (ez szerintem nem volt rossz, csak a szervíz bénázott, levegős volt a rendszer),
- AGR-szelep 2×,
- Szellőztető berendezésben léptetőmotor csere,
- Izzító-gyertya 1db,
- Tolató-lámpa kapcsoló,
- CD-s rádió,
- Klíma újratöltés,
- Kormányszerkezet (segédirányítók mindkét oldalon, lengőkarban nagy gömbfej csere),
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Inicial Győr

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf IV Következő autója? Opel Astra H
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)