Megane 1.9 dci Chip :-)
Szöveges ítélet
Az elöz? autónk is egy renault megane volt igaz még a régi classic, de mivel egy totalcaros baleset után karcolásokkal megusztuk az esetet nem lehetett kérdéses a következ? autó márkája. De ezen kivül a pénzen is nagy hangsúly volt. Megvolt, hogy milyen összeget szánunk az új autóra. Utána jöttek hogy kinek mi a kívánsága (barátn?m). Ezek összeségéból magasan a renault jött ki gyöztesen minden más márka 1-1,5 millióval került többe.
Az autó amúgy 6 millbe került sikerült valamelyest alkudni az árból. Amúgy ez egy Renault Megane Limusine 1.9 dci Privilege, + minden létez? extra kivéve GPS és napfénytet?.
Idáig egyetlen bosszantó hiba volt, ami nem biztos, hogy a franciákat illeti. Mivel télen vettem át az autót ezért téli gumikat is kellett rávenni azzal vettem át. 2. nap mikor mentem volna hosszabb útra jelzett a computer, hogy a keréknyomás ellenörz? hibát lát az egyik abroncson. Visszafordul másnap szervíz, de szerencsére csak a szelep volt szar, csere, azóta semmi baja a téliabroncsnak.
Még egyetlen érthetetlen dolog. A kilincsen van a bezáró gombja ami nagyon hasznos és kényelmes, de baromira nem szereti a hideget. Van amikor befagyott és nem ment, másnap minden tökéletes volt, innen gondolom hogy befagyhatott valami érzékel? baromsága.
Amúgy roppantul megvagyok vele elégedve, idáig ezeket az aproságokat leszámítva semmi bajom nem volt vele. Alapból 120Le 300Nmékkal most chip után 145 Le 400Nm. Gyorsuláls 0-100 kb 8,4-8,5 a gyári 10.5 képest. Fogyasztása több mint kielégít? 4,8-6,3 annak fügvényében mennyi város és mennyi országút van benne. Gyönyör?en lehet vele autózni 170-180km körül úgy, hogy az ember azt hiszi hogy 130-140 körül megy. A vége 218 körül van tartosan 210el simán megy.
Amik nagyon megfogtak benne: a xenon lámpa ahogy beállítja magát a sötétben, a cdtár hogy egymás után benyeli a 6cd-t.
Nah kb ennyi, röviden szerintem baromi jó :) remélem a kés?bbiekben sem lesz semmi problémám vele.
Ismét jelentkezem. Jelenleg 64000 km van az autóban és még mindig meg vagyok vele elégedve, igaz a hiba lista egy kicsit bővült, de ez még bele fér :-D
Kezd egy kicsit idegesítővé válni a "check injection"-os uzenet. 2szer sikeresen meg is állt alattam az autó, szervíz másfél hét kicserélték a szelepeket. 3 napig ment rendesen aztán megint jelentkezett az üzi de csak egyszer. Azóta semmi. Lehet ki kéne cserélni magát az üzemanyag szivattyút is de azt majd később.
Hibalista
- Szelep hiba téli gumiabroncsban.
- Bal első index izzó aljat csere (62000km)
- Izzitógyertya csere (32000km) (58000km)
- Akkumlátor csere (61000km)
- Magasnyomású üzemanyagszivattyú szelep csere (96000) (check injection)
-
Ide hordtam szervizbe
Most, hogy van ismerős így már 10es szervíztapasztalat :D
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault Megane Classic 1.6 | Következő autója? | valami vadállat dizel :-) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
