Malacperselyt összetörni
Szöveges ítélet
Ez a második Megane-om, mindekettő az 5 ajtós "kacsaseggű" kivitel. Nagyon kényelmes, szemrevaló jószág, kedvező fogyasztás, halk és dinamikus motor (105 LE) de amennyibe kerül a szervízeltetése hosszú távon, vehet az ember lízingre/részletre A6-os Audit is...
Az első Renaultommal nem volt különösebb baj, a 86 LE-s verzió volt, elketyegett szépen, de erre a mostani 105 LE-re a gatyám rámegy.
Cserben ugyan nem hagyott konkrétan, de ez csak annak volt köszönhető, hogy pl. teletanknál szakadt szét az üzemanyag befecskendező gumicső, ezért gázolaj-kondenzcsíkot húzva magam után még épp elértem a lakásomig...a fogyasztás mondjuk "kicsit" megugrott.
A szervízelés iszonyat drága, egy csavart ha meghúznak már pörögnek a tulaj szemei előtt az ezresek.
Idegesít, hogy nem merek vele hosszú útra elindulni, félve attól, hogy mikor adja meg magát. Ki nem állható a sok hibaüzenet amit írkál, valamint az, hogy mindíg valami új dolog romlik el rajt, amiről azt hinné az ember hogy úgyse fog. Ha jót akarsz NE vegyél ilyet!
Francia autó... SOHA többet...
UPDATE:
Ismét szervízben kötöttem ki, a szokásos éves klíma szoftver programozásra (harmadszor a két év alatt, HURRÁ!) illetve egy zuhogó hang miatt ami a motortérből jön. Már régebben is csinálta, erre mondták hogy a generátor lesz az. Hát nem, de azért megcsinálták, itt kell fizetni. OK.
Tetettem bele tempomatot, tök jó, bár vissza kellett menni vele mert hibaüzenet volt. Na a legutóbbi alkalomnál említették, hogy ha cserélünk egy gázolajszűrőt, akkor megoldódhat a traktorhang probléma, mert az egyik üzemanyagcsőben lehet érezni rezonálást, biztos retkes már.
Irónikus, de még jó hogy visszamentem ismét, ugyanis kiderült, hogy kb 10000 km-el ezelőtt lett cserélve, és tök fölösleges lett volna megint. Nézték, nézegették, szakszervíznek lövése nincs mi a baj, vigyem be, és "rááldoznak" egy fél napot... majd végül nyílván kihozzák hogy cseréltessek motort, vagy vegyek egy új Renaultot. Kösz nem.
Csak ki ne gyulladjon egyszer a kocsi ha megint elszáll benne valami cső.
Hibalista
- Klíma kompresszor újraprogramozás 2x (UPDATE: most volt a harmadik): 5000Ft/alkalom - Generátor csapágy csere: 30000 Ft - Fényszóróizzók (kapaszkodni): 4000Ft\csere - Zörejek mindkét B-oszlop felől - Hátsó ajtó hidraulika + zár néha rosszalkodik - Elrohadt!!! a rendszámtáblavilágítás a 4 éves kocsiban - Üzemanyag befecskendező gumicső szétszakadt: csere + munkadíj 58000 Ft - Folyamatos hibaüzenetek a műszerfalon - Zuhogó hang a motor felől
Ide hordtam szervizbe
Renault nagyon drága márkaszervízei (különböző szervízek, épp ahol lerohadt a kocsi)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Maszek, de nem nagyon tudott hozzányúlni
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | Vectra vagy Signum |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (3.4/10) |
