Majd ha megállok tankolni felhívlak
Szöveges ítélet
Soha többé német autó.Eddig mindig azt hittem hogy az állandó szervízbejárás normális dolog a nagynevü gyártók (audi Foswagen) remek példányaival kb 60000 km t tudtam elmenni anélkül hogy a fél autót ne kellett volna cserélni fékek lengéscsillapítok kipufogó rendszer kerékagycsapágy lengőkarok stb .De ekkor jött hogy eggy olcsóbb autó után kellet néznem kombi legyen diesel legyen és nem fapados max 4-5 M ft ig pesze hitelre itt a használtak kiestek .végigjárva a kereskedőket a Renaultnál kötöttem ki.Napokig nem tudtam aludni a vásárlás után csak az járt a fejemben hogy lehettem ekkora barom a sokat szidott francia F.st venni " Azota minden megváltozott 3 éve évi 60-70000 km futás mellett gyakorlatilag nulla szervizköltséggel autózok egyedül az olajcseréket kell betartani 10000 km nél csere ehez csupán egy szerelőakna és egy olajszűrő leszedő kell ja meg 15000 értékálló magyar forint az anyagra.Ami picit zavar az autón hogy lehetne egy picit nagyobb de hát ez egy megane én meg 192 cm .Aki megane vásárlásra adja a fejét két dolgot ajánlanék neki az autómata kártya szerintem nagyon megéri.és csak diesel.Havi 4000 km futásnál nekem 60000 ft a megtakaritás egy 10L fogyasztó benzineshez képest a törlesztőm csak 46000 még kerestem 14000 ft ot .
Hibalista
- Ajtózáró gombok a 4 böl három 1 éven belül elromlott de érdekes módon amit beszereltek azokkal nincs baj.A fékeket kellett cserélni 115000 km nél.10000 km es OLAJCSERE nem szabad 30 ezret menni egy olajjal.és itt a vége...
Ide hordtam szervizbe
Baumgatner a szervizzel nincs baj csak az árakkal .
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 214000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | A6 | Következő autója? | Megane Grandtour 2.0 dci |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
