A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.5dci Grandtour 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiváló, de ez sem tökéletes...

Szöveges ítélet

A belsö design nagyon bejön. Sportosan puritán, de egyáltalán nem igénytelen. A VW fapadot messze megveri szerintem. Igaz az "azúr" kárpit lehetne jobb, ill helyenként a műanyagok is. A futómü nagyon jó, extra kényelmes, stabil. Haver mazda6-osa úgy rázott ehhez képest, hogy az elképesztő. SX4-ről nem is beszélve. Az Azúrhoz tartozó hifi cucc elég jó, bár néha rezonál kicsit az ajtó.
Féltem a 82Le-s motortól, hogy nem lesz elég erös, pedig mindenki ezt ajánlotta a benzinesek elött. Igazuk volt. Mentem egy 1.4-es benzinessel. Hát ég és föld! Kb. mintha 1.5 hengert kiszednének ebből, és jó 2-3 literekkel többet is fogyaszt. Összerajzolgattam az egyes motorok jellegörbéit egy diagramba. Magáért beszél... Renaultnál a diesel felár elég baráti, és gyorsan visszahozza az árát. Az egyik legcsendesebb diesel a piacon az 1.5-ös. Söt jobb diesel hangot nem is hallottam eddig. Semmi traktor feeling, igaz hidegben 1-2 percig elég szar a hangja.
Részterhelésen kiválóan teljesít, de autópályán 120-130-tól erösen fogyott az ereje, "lomhult". Aztán kapott egy chiptuningot. (82->107 kb.) A mágus szerint jobb mint a gyári 105-ös. Hiszek neki. A gép sokat változott, sokkal robosztusab, erösebb lett. A fogyasztás gyakorlatilag maradt a régi. Mondjuk az 1.5dci-röl (is)elmondható, hogy magasabb fordulatszámokon erősen megnö a fogyasztás. Pályán nyugodtan kijön a 7-7.5-ös átlag, 150-160-nál. Autóúton 100-110-nél rendszerint 4.5 körül mozog, ami elég jó.
Mondjuk az is előfordult, hogy városközi nagypapás autókázással 30km-es szakaszon 3.4-es átlagot írt ki légkondival! Magam is alig hittem a szememnek.. Még ha 10% csal is a fedélzeti, akkor is bőven 4 alatt van 100km-es fogyasztás! De sajna már 7-es felletti átlag is jött tőle, puhácska gumikkal, télen.
ui: Azt nem nagyon értem, hogy egy a biztonságról elhíresült autóban miért nem széria, a vészfékezéskor automatán kapcsolódó vészvillogó...

Hibalista

- Az eddigi legkeményebb hideg éjszaka után (-16fok) befagyhatott valami mert nem nyitott, csak kulcsal. (Kicsit ideges voltam)
- Belsö térben több recsegö ropogó zajforrás (ajtó, kesztyűtartó környéke), de csak rázós úton hallani. Az ajtókban meg mintha egér lenne néha. De annyira nem vészes.
- A fék sajnos nekem is nyikorog, illetve gyakorta feltapad, de szerencsére fog mint az állat.
- A renault kártya elég gyér müanyagból készült, sérülékeny. És sajna nagynéha meg nem nyit...
- A fedélzeti computer mindig alulbecsli a fogyasztást (7-13%), bár tuti, hogy a kutak is sokszor ludasak a dologban.
- Úgy tűnik, hogy az üvegezés az átlagtól eltérően is elég sérülékeny. Óvatos takarítgatással is akkora karcokat sikerült rárakni, hogy az hihetetlen.
- Kiégett izzót magam cseréltem. Rettenes.. 30-40perc őrület.
- Ja és a már több helyen is olvasott "motor rázkódás" néha nekem is előjön. Kicsit a kasztni is beleng. Feltételezhetően motorvezérlési probléma, ami alapjáraton, jelentkezik. Azt hiszen nincs ellene gyógyír, pedig cserélgetik állítólag a motortartó bakot miatta, de nem hinném hogy az a ludas.

Ide hordtam szervizbe

Inkább nem égetem a szervízt(szervízeket). Amúgy valsz. az egész renault szervízháttére is áll ami a többi márkáéra, drága, antikreatív, és ha az ember valami kis extrát kér, akkor csak a vakarják a fejüket... Pl: spécibb védelmi rendszer. Az olajáraikról ne is beszéljünk.. Vinni kell!

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1.3gc Következő autója? Talán megint Megane diesel, de csak ha marad a formaterv!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)