Kiégett indítómotor, állandó gázolajfolyás!
Szöveges ítélet
Tavaly november óta van meg a kocsi. Már alapból 0-kmesen nem működött a szivargyújtó, sőt még a biztosítékfoglalat sem volt benne. februárig semmi baja sem volt, majd ekkor eltört a nagynyomású gázolajvezeték. Folyt a motorra a gázolaj így a dugóban ez be is jött az utastérbe. Majd márciusban LEESETT a jobb első ablak. Azt mondták letört az ablakemelő tartója. Ki is cserélték, de akkor meg az elektronika mondta fel, az összes visszajelző világított, azonban semmi sem működött. Majd egy hét alatt sikerült megcsinálni. (pedig a csereautó miatt sitettek!)
áprilisban 20000-es szervíz, a fék azóta is csikorog, viszont a gázolajcsövet kicserélték. Május: esős időben leállítás után lassan indult be. Majd következő indításnál csak szenvedett majd füst tört elő a motortérből és a műszerfalból. A motorháztetőt felnyitva láttam hogy egy két kábel még ég. Gyors tűzoltás, majd tréler. Persze a gázolajcső ismét el volt törveezért azt megint ki kellett cserélni. Megint 2-3 nap volt mire meg tudták csinálni. Szóval a megbízhatóság terén elég gyatra. Vajon csak meg kell várni amíg a gyenge alkatrészek ki lesznek cserélve, vagy a helyzet marad változatlan? Viszont a motor tényleg jól húz és a kényelem is osztályon felüli, de milyen áron ...
Hibalista
- ablakemelő, gázolajvezeték, indítómotor, vezérlőelektronika,
Ide hordtam szervizbe
Hivatalos Renault szervíz mivel az auto garanciális. Velük igazán nincs különösebb bajom, hiszen a hibákról ők nem tehetnek.(talán az ügyfélszolgálat lehetne ügyfélorientáltabb kicsit)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 21800 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Octavia | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
