Kicsi sport kocsi, kevés sportossággal.
Szöveges ítélet
Összességében szeretem, de például nagyon zavaró a szélzaj 130 felett. Viszont nagyon kényelmes, a 6 lemezes cd tár jó, a xenon mondjuk kicsit lefelé hord, bár azt mondják ez normális. Egyáltalán nem eszi az olajat, pedig nekem nagy áma lábam! Sok mindent kibírt és eddig csak egyszer hagyott cserben 160 ezer kilométer alatt.
Hibalista
- Ajajajaj. Ez a rubrika valószínűleg kevés lesz. Most a kedves olvasó azt gondolhatja, hogy na ja 160 ezer kilométernél mit akarok, jó lehet hogy jogos, de például 140 ezer kilométernél úgy elszállt a váltó a diifi, meg egyéb nyalánkságok, hogy 1 millióért cserélték ki, a Renault Hungária nagy kegyesen kifizette a felét, igy csak 500 ezer volt, tiszta jó üzlet. A keréknyomás ellenőrző rossz, állandóan szereltetni kell, a karosszéria nyikorog, a tetőablak szorul, a kormányösszekötő állandóan kotyog, a csapágyakat sűrűbben kell cserélni, mint a zoknit, hihetetlen kemény hangolású a futómű, ok sport 17 colos, de akkor is, nehezen indul hidegben első 15 percben lefullad, nehezen jár a váltó, néha bekrepál a kulcs.
Ide hordtam szervizbe
10 szerelőnél voltam már eddig csak márkaszervízben bizton állíthatom egy két üdítő példa kivétalével, pl. Eger, a szervízek nincsenek a toppon.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 159000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | stratus | Következő autója? | passat 2006 DSG 170 LE pdtdi |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
