Kényelmes Francia fellengzős szervizintervallummal
Szöveges ítélet
A hiba lajstrom önmagáért beszél.
Új autóként arra gondoltam semmi gondom nem lesz. Mindent cseréltem ahogy keltett, sőt korábban. A Renault turbó felújító azt mondta, hogy 30000-et egy szuper olaj sem bír ki pedig ennyi volt előírva gyárilag szervízintervallumnak. A legdrágább olajat vettem, még is tönkrement. Persze garancián túl 3 évesen 30E km-el. Ez is nagy gond volt de az olajfogyasztás miatti felújítás egyenest katasztrófa. Mindent áron alul szereztek be nekem, és Szerbiában fúrattam a motort illetve csináltattam a hengerfejet, és így lett "csak" 400000 ft. Ha ez szakszervizben történik akkor több mint 1 millió lett volna (van ismerősöm aki így járt). A motor kifekvés okát senki nem tudta konkrétan megmondani. Valószínű a sok városi használat és 30E-es olajcsere eredményeként beégtek a gyűrűk és dugok.
Az már lényegtelen, hogy egy kis motordadogás miatt (alacsony fordulaton)kicseréltették a porlasztókat velem. Ezzel valószínűleg átvertek, mert csak egy kis fordulatszámot kellett csak emelni alapjáraton. 160000-es tanulópénz.
Az utána következő apróbb hibák pedig végleg megszakították viharos szerelmünket, és eladtam. Remélem aki megvette több szerencsével jár.
Igazából ezek ellenére is kedveltem. Kategóriájában nincs vetélytársa kényelemben, felszereltségben. Szerintem a megjelenése is figyelemre méltó. Bazinagy belülről. 100 km/h 4-4.2 volt a fogyasztása klímával, igaz nem egy versenyautó. Mindig hazavitt, vagy a szerelőig. Az út szélén nem maradtam soha vele. Mikor otthagytam a kereskedőnél az egyik szemem nevetett a másik sírt.
Állítólag én csak kifogtam. Sajnálom!
Hibalista
- Garancia ideje alatt: - -visszahívták hátsó szélvédőt cserélni - -belsőlevegő szabályozólapát szervomotorja (új 60000 lett volna) - -kipufogódob körbe kiégett mert agyárban mellé hegesztett a robot - - Garancián túl: - -25000 km EGR szelep hibajelzés de csak tele lett szutyokkal - -30000 km turbó (gyári új 470000, bontottat vettem 60000-ért)hihetetlen mi? - -75000 km generátor szíjtárcsa csapágy 25000 ft - - kb. 90000 km komplett motor felújítás 400000 Ft, mert ette az olajat, 1 tank 1 liter olaj - -92000 km porlasztok cseréje 160000 ft - -118000 km ablakmosómotor nem jó, nem nyílt sem a motortető sem a csomagtartó, kifogyott az üzemanyag mert a komputer vagy a tankban lévő jeladó hibásan jelzett - -118200 km a menetszél letépte a hátsó légterelőszárnyat a komplett 60000 de megoldottuk, hogy csak lámpát kellett bele venni 25000 ft.ért - -118600 km a jobb elsőajtózsanér hegesztése elvált a kasznitól
Ide hordtam szervizbe
Szakszerviz-A Kecskeméti jó, de drága.-Kiskunhalas szar, de már nem szakszervizként dolgoznak. Hiba üzenet kiütve a komputerből. Kész. Mehet fizetni, viszlát. Majd megint töröljük ha kell. Szétszedni nem fontos. Az erőtlenség hibáját pedig nem tudták megállapítani ezért kellett Kecskemétre vinnem.. (pl EGR szelep)-A bajai már jobb de nem túl előzékenyek és barátságtalanok. Odamentem az első kötelező szervizre, de nem tudták vállalni csak 1 hét múlva, mert sok volt a munkájuk. Renault-el voltam a Renault szervizben, viszont a műhelyben csak idegen márkák álltak.Ez aztán a lojalitás a saját márkához.Nem volt 1.5 órájuk szabad.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Helyi szerelő.Korrekt hozzáállás és ár. Ha nem tudja megcsinálni nem kísérletezik vele az én számlámra hanem megmondja. Ilyen hiba persze nem igen akadt.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 119000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Toyota Avensis remélem méltó lesz a megbízhatósági híréhez |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
