A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.5 dci Grandtour 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

Kényelmes Francia fellengzős szervizintervallummal

Szöveges ítélet

A hiba lajstrom önmagáért beszél.
Új autóként arra gondoltam semmi gondom nem lesz. Mindent cseréltem ahogy keltett, sőt korábban. A Renault turbó felújító azt mondta, hogy 30000-et egy szuper olaj sem bír ki pedig ennyi volt előírva gyárilag szervízintervallumnak. A legdrágább olajat vettem, még is tönkrement. Persze garancián túl 3 évesen 30E km-el. Ez is nagy gond volt de az olajfogyasztás miatti felújítás egyenest katasztrófa. Mindent áron alul szereztek be nekem, és Szerbiában fúrattam a motort illetve csináltattam a hengerfejet, és így lett "csak" 400000 ft. Ha ez szakszervizben történik akkor több mint 1 millió lett volna (van ismerősöm aki így járt). A motor kifekvés okát senki nem tudta konkrétan megmondani. Valószínű a sok városi használat és 30E-es olajcsere eredményeként beégtek a gyűrűk és dugok.
Az már lényegtelen, hogy egy kis motordadogás miatt (alacsony fordulaton)kicseréltették a porlasztókat velem. Ezzel valószínűleg átvertek, mert csak egy kis fordulatszámot kellett csak emelni alapjáraton. 160000-es tanulópénz.
Az utána következő apróbb hibák pedig végleg megszakították viharos szerelmünket, és eladtam. Remélem aki megvette több szerencsével jár.
Igazából ezek ellenére is kedveltem. Kategóriájában nincs vetélytársa kényelemben, felszereltségben. Szerintem a megjelenése is figyelemre méltó. Bazinagy belülről. 100 km/h 4-4.2 volt a fogyasztása klímával, igaz nem egy versenyautó. Mindig hazavitt, vagy a szerelőig. Az út szélén nem maradtam soha vele. Mikor otthagytam a kereskedőnél az egyik szemem nevetett a másik sírt.
Állítólag én csak kifogtam. Sajnálom!

Hibalista

- Garancia ideje alatt: - -visszahívták hátsó szélvédőt cserélni - -belsőlevegő szabályozólapát szervomotorja (új 60000 lett volna) - -kipufogódob körbe kiégett mert agyárban mellé hegesztett a robot - - Garancián túl: - -25000 km EGR szelep hibajelzés de csak tele lett szutyokkal - -30000 km turbó (gyári új 470000, bontottat vettem 60000-ért)hihetetlen mi? - -75000 km generátor szíjtárcsa csapágy 25000 ft - - kb. 90000 km komplett motor felújítás 400000 Ft, mert ette az olajat, 1 tank 1 liter olaj - -92000 km porlasztok cseréje 160000 ft - -118000 km ablakmosómotor nem jó, nem nyílt sem a motortető sem a csomagtartó, kifogyott az üzemanyag mert a komputer vagy a tankban lévő jeladó hibásan jelzett - -118200 km a menetszél letépte a hátsó légterelőszárnyat a komplett 60000 de megoldottuk, hogy csak lámpát kellett bele venni 25000 ft.ért - -118600 km a jobb elsőajtózsanér hegesztése elvált a kasznitól

Ide hordtam szervizbe

Szakszerviz-A Kecskeméti jó, de drága.-Kiskunhalas szar, de már nem szakszervizként dolgoznak. Hiba üzenet kiütve a komputerből. Kész. Mehet fizetni, viszlát. Majd megint töröljük ha kell. Szétszedni nem fontos. Az erőtlenség hibáját pedig nem tudták megállapítani ezért kellett Kecskemétre vinnem.. (pl EGR szelep)-A bajai már jobb de nem túl előzékenyek és barátságtalanok. Odamentem az első kötelező szervizre, de nem tudták vállalni csak 1 hét múlva, mert sok volt a munkájuk. Renault-el voltam a Renault szervizben, viszont a műhelyben csak idegen márkák álltak.Ez aztán a lojalitás a saját márkához.Nem volt 1.5 órájuk szabad.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Helyi szerelő.Korrekt hozzáállás és ár. Ha nem tudja megcsinálni nem kísérletezik vele az én számlámra hanem megmondja. Ilyen hiba persze nem igen akadt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 119000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift Következő autója? Toyota Avensis remélem méltó lesz a megbízhatósági híréhez
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)