A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane Berline 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes autó - mindenféle értelemben

Szöveges ítélet

Addigi kedvencemet (VW Polo Classic) 2003-tól már nem lehetett kapni, ezért döntöttem a márkaváltás mellett. Hosszas piackutatás után a Mégane ígérkezett a legjobb vételnek (ár/szolgáltatás arány): a VW hatvan-egynéhány lóerejével szemben ez közel 100-at ígért, a kényelmi többletekről, szolgáltatásokról már nem is szólnék (a Classic eléggé... hm... puritán autó volt, még kesztyűtartó sem volt benne), nekem meg még az sem volt mindegy, hogy a piacon akkoriban a Mégane-nak volt a legizgalmasabb formája.
Amikor átvettem az autót, a szalonban mondták, hogy egy darabig nem lesz túl fürge, mert a túlhajtás ellen valami fojtás van beépítve, ami pár ezer km után kiég, de arra nem számítottam, ami ezután történt. Bizony, az én 60 LE-s VW-em sokkal fürgébb és dinamikusabb autó volt, mint a 100 lovas Mégane. Ha előzni akartam, akkor visszaváltás, húzatni üveghangig, aztán végül csak megindult, de ehhez fogyasztott is rendesen. Emelkedőkön (pl. 31-es út budapesti bevezető szakasza, Kucorgó) szuszogott erősen, de gyorsulni már nem akart sehogysem. Nem voltam én ehhez szokva. Egy évig bírtam a dolgot, akkor aztán megtettem azt, amit még soha: lecseréltem egy egyéves autót. Az új autó egy 1.5 dci lett, mert amúgy egyébként a Mégane-nal mint autóval meg voltam elégedve, csak hát kényelmes volt, de nagyon (a dci-ről - és az autó általános hibáiról/erényeiről - bővebben a „Szép a színe” hozzászólásban írok).
Mindent összevetve: az 1.4-es benzines motor kifejezetten gyenge ehhez az autóhoz, igazából csak annak jelenthet élményt, aki régi, szocialista autóról vált új autóra, annak is inkább csak a komfortossága és a - ma már alapnak tekinthető - szolgáltatásai miatt (fényszórómosó, motoros visszapillantó tükör, központi zár, kormányoszlopról vezérelhető rádió, ilyesmik).

Hibalista

- toronycsapágy, kétszer is - nem biztos, hogy csak az autó hibája, sajnos időnként elég mostoha útviszonyok között autózom

Ide hordtam szervizbe

Renault Békési, Gödöllő, Fót

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Renault Baumgartner, Kőbánya

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Polo Classic 1.4 Következő autója? Mégane Berline 1.5 dci Monaco 100 LE
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)