Kedvenc kocsim
Szöveges ítélet
A vásárlás már szőrnyen indult. Három alkalommal voltam kint a szalonban mire a keresett kocsiba beülhettem. Előtte mindíg mást mutattak (más felszereltség), majd elmondták, hogy mi a különbség. Minden alkalommal más felszereltséget mondtak és persze közölték, hogy ha mást akarok akkor mennyivel kell többet fizetnem (pedig tudta az ügyintéző, hogy pontosan milyen felszereltséggel szeretném - AZURE). A harmadik alkalommal már egy hölgy tájékoztatott és csodálkozott, hogy a kollégája miért tájékoztatott félre, mert amit pluszként számítottak volna fel az szériafelszerelés volt (ja, persze a tulaj fia - ezen a hölgy nem csodálkozott amikor megtudta, azóta a szimpi hölgy már nem dolgozik ott). Persze ekkor sem tudtam kipróbálni az Azure tipust, csak az udvaron láthattam. A helyszíni banki ügyintézés még pocsékabb volt, kissé szemtelen volt az ügyintéző, nem volt azzal tisztában, hogy ÉN vagyok a vevő!!
Így otthagytam őket és 100 km-el arrébb mentem egy szalonba, ahol "piros szőnyeg, kávé, stb.". Itt éreztem, hogy vevő vagyok. Itt vásároltam meg a kocsit és még kis ajándékokkal is kedveskedtek (pl.: gyári szőnyeg, stb). Gyors, precíz ügyintézés.
Vissza Kalydihoz.
Elromlott a fűtőventillátor. Sajnos az időhiány, no és persze a mostoha időjárás miatt is nem lett volna kedvem 100 + 100 km-t utazni, elvittem hozzájuk.
Előtte persze megnéztem a biztosítékokat, hátha. De sajna nem.
Előzetes bejelentés. Munkafelvevő kérdezte, hogy honnan szedem, hogy elromlott. Javasoltam, hogy nézzék meg. Azt felelte, hogy arra most nincs idejük vigyem vissza a kocsit 3 nap múlva.
Elvittem a megbeszélt időre pontosan. A kocsival beálltak a műhelybe, de csak kb. 30 perc után nyúltak hozzá, mert igaz, hogy volt szerelő, de volt sok ismerős is, akik soron kívüliséget élveztek. Amikor sorra került a kocsmi, érdekes módon egy perc múlva megállapították a hibát.
Egy héttel később adtak időpontot majd a munkafelvevő közölte, hogy mivel garanciás a kocsi az alkatrész ingyenes, de a munkadíjat ki kell fizetni. Már azért is, mert a szerelés kb. 5 órába telik, mert le kell szerelni az egész belsőrészt.
A megbeszélt időre (reggel 8 óra) vittem a kocsit, beálltak a szervízbe, de ismét sok volt a haver, ismerős, mert amikor jöttek értem kb. 20 perc múlva, még rá sem nézett senki.
Délután 3-kor mentem ki a szervízbe, de még nem volt kész a kocsi. 4 óra előtt lesz kész végre.
A munkafelvevő közölte, hogy az alkatrészért nem kell fizetni, mivel garanciás a kocsi, de a munkadíjat (természetesen 8 - 16 óráig, nem a mondott 5 órát) ki kell fizetnem. Egy kis veszekedés után elálltak a kifizetéstől azzal, hogy "bocsi, nem tudtuk, hogy garanciás a kocsi"!!!!!!!!! ????????????
Na. Szóval ide többet nem!!!!!!!!!!!
Inkább viszem jóval távolabb a lakóhelyemtől, ahol nem próbálnak "kirabolni´.
Amúgy a kocsi szuper, de szerintem nem gyorsul jól, de, ha elkapja a fonalat, akkor .........
Nekem és a kis családomnak kényelmes. A fogyasztásával is meg vagyok elégedve, ahhoz képest, hogy 1,6-os a motor. Most február 22-én az átlag fogyasztásom (560 km után) vegyes használatnál 7,6 liter.
Hibalista
- Fűtőventillátor
Ide hordtam szervizbe
Debrecen Renault Kalydi Kft.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
