jobb volt a Clio
Szöveges ítélet
Előtte Clio DCI-m volt 65 lovas motorral, nagyon bevált, gondoltam maradok a Renaultnál, de nagyobbra váltok. Eleinte szerettem, mig el nem értem a 30 ezret, azóta egyre jobban elkeserít, folyamatosan jönnek ki a hibák rajta.
A motorja a legjobb része, a 86 LE nekem tökéletesen elég, keveset fogyaszt és nyomatékos, de sajnos a Megane nem csak motorból áll. Az elektromos rész gyenge pont, gyakorlatilag 1-2 hetente kijön valami gond, hol vissazjelzők rosszalkodnak, hol a lámpák égnek ki, a középső panel idönként nem világít. Az összeszerelés is hagy kivánnivalót maga után, már lógnak a kárpitok és zörög a műszerfal.
A márkaszerviz elég bunkó és hanyag társaság, a Meganet meg elég gyakran kellett idehordani, a gari lejárta óta nagy ívben kerülöm őket, de adok épp elég munkát a magánszervizeknek is, múlt héten épp egy hűtőfolyással, azelőtt 2 héttel meg egy bevillanó izzitás és légzsákvisszajelzéssel és vibráló kijelzővel voltam náluk.
A legrosszabb, hogy kétszer is cserben hagyott, ez a Clioval 5 év alatt nem fordult elő!!!
Hibalista
- tengelykapcsoló, klima ( kétszer ), gömbfejek és motortartó, sok izzócsere ( hála demszkyéknek ), hűtő szivárgás, kártyacsere, rendszeres elektromos hibák
Ide hordtam szervizbe
Renault Délpest
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 93000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Clio 1,5 DCI | Következő autója? | még le sem járt a hitel, majd utána kitalálom |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
