Jó családi autó, de sportra válaszd a Megane RS-t!
Szöveges ítélet
Nos, 2004-ben vettem az autót, nagy izgalmak közepette mivel az első autó volt az életemben.A biztonsága, csomagtartó mérete és akkori ár/érték aránya miatt esett rá a választás. / Ebben a kategóriában a német autók akkor még túlzottan alulszereltek voltak, viszonylag drágán/ Nem tudok rosszat mondani róla , annak ellenére, hogy egyszer a vízpumpa megadta magát, de nem az országúton, szerencsére már előre érzékelhetően.Garanciálisan cserélték. Nem hagyott cserben sosem, hegyi útakon is telepakolva jól elvitte a családot. Persze nem versenygép, de 113 le elég átlagos használatra, néha szigorúan üresen egy-egy lámpás gyorsításnál azért tud meglepetést okozni :-)) . Hazánk útjai sajnos nem kímélik a kocsikat, így a harmadik év végére kicsit érződik a "karoszéria merevségének" vátozásai az utastérben, néha a középkonzol és az ajtó kárpit nyekken.A műszeróra árnyékolót pedig gyárilag elrontották, mert merev rideg műanyagot ültettek a puha műanyagra, ami a hőmérséklet változás hatására apró reccsenéssel reagál./Az anyaga 2006. évi modelfrissítéstől már megegyezik a műszerfal többi részével./ Összefoglalva nem rossz az autó, átlagos használatra tökéletes, szervizelésének költsége visszafogott, a minőségének megfelelő árban értékesítik , persze azért benne hagyták fejlődés lehetőségét a franciák. Várom a Megane III -at 2008-ban.
Hibalista
- Vizpumpa 9500 km-nél, garanciás csere
Ide hordtam szervizbe
Renault Formont, Kecskemét
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem tudom még |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
