INJECTION FAULT!!!! Konklúzió:...
Szöveges ítélet
Kezdeném azzal hogy eleinte nem tudtam mit kezdeni az új formával, de kés?bb egyértelm?en megtetszett. A csapott hát, a kis agresszív forma nekem bejött. Elhalmozott a rengeteg extra: es?érzékel?, kulcsnélküli indítás ( ez egy kicsit parasztvakításnak t?nik, de nagyon könny? hozzászokni), guminyomás érzékel?, rengeteg használható tároló, sebességre hangosodó rádió. Csak azokat írtam ami eltér? más márkáktól.
Menettulajdonságok tekintetében is elégedett voltam. Dinamikusan vezetek és sokat, a fogyasztása nagyon kedvez? ennek függvényében. Szóval szerettem.....
csakhogy, a végére maradt a FEKETELEVES!!!!!!!!!!!!!!!!
Alig hogy lejárt a garanciája, jelentkezett ?sz hajszálaimat s?r?n gyarapító INJECTION FAULT!! (tudnivaló, hogy ilyenkor az autó magától leállítja a motort)
- el?ször Ausztriában az autópályán, kijött az ÖMTC majd a szerel? beindította az autót és kérd?n nézett ránk, hogy mi a probléma, a kocsi jó ? nem tud semmilyen hibát megállapítani. Láthatóan nem hitte el a mondókánkat és furcsán nézett ránk, de sikerült meggy?znünk, hogy bizony nem saját szórakoztatásunkra vártunk rá 3 órát, és bevontatott minket egy Renault szervízbe.
Komputerre ráköt-hiba nem megállapítható! Azért átprogramozták (állítólag) és mondták, "ha megint gond lesz komputercsere, de nem lesz gond".
- 75000-es felülvizsgálatnál hiba emlitve Komputerre ráköt-hiba nem megállapítható!
- ezek után még kb. 3000 km-t mentem vele és a legváratlanabb pillanatokban állt le.
(Teend?: picit várni és újra indítani, megy minden tovább mintha MISE történt volna).
Kezdett elegem lenni bel?le a szívem és az eszem hadakozott, de hát én sokat megyek üzembiztos autóra van szükségem!!!!!!!!!!!!!!!
Végül besokalltam!!!
Egy el?zés után közvetlenül jelentkezett a hiba. Elgondolkoztam vajon mi történt volna ha ez el?zés közben történik?? Képzelhetik...
Fiatal vagyok még (KB 35), és nem fogom tolni a hajfesték gyártó multik szekerét, tehát ELADÁS! A kocsi mintha megérezte volna, hogy eld?lt a sorsa (persze félreérthetetlenül közöltem is vele, némi zúzdával megspékelve) hazafelé még vagy tízszer leállt, hol 20 méter után ( a keresztez?dés közepén), hol megtett 1 km-t. Kb 2 órás utat végül sikeresen teljesített 4 és fél óra alatt.
Konklúzió:
Ez az autó N?!!!! Izgalmas,kényeztet?, szeszélyes, megbízhatatlan.
Tehát ez olyasmi érzés volt mint a szerelem. Az elején minden szép és jó, aztán a csalódás után biztosan megfogadod, hogy az soha az életben nem akarod látni többet.
.... de azért fáj neked is.
UI: talán ha a Forma 1-nél tapasztalható megbízhatóságot a statisztika is igazolja talán újra találkozhatunk...
( hacsak nem jön egy újabb ´szerelem´)
Hibalista
- A bal oldali els? index állandóan beázott 3. csere után OK
- " Injection Fault" !!!!!!!!!!!!!! emiatt adtam el!!!!!!!!!!! amikor éppen rájött, a szervíz közölte hogy 200.000 Ft a komputer csere, de nem biztos hogy megjavul!!!!!!!!!!!!!!!
Ide hordtam szervizbe
Kelet-pest
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
renault ház
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Alfa 156 | Következő autója? | Mazda 6, esetleg Honda Accordvagy az új Civic |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
