Francia trágya, amiért pénzt kérnek
Szöveges ítélet
Egy 97´-es renault meganból ültem át a vételára 2004-ben ennek a modellnek 4.590.000Ft volt, de kellett mert bele voltam szerelmesedve a külsejébe nagy kár volt. Ez az autó volt életem legnagyobb bukása. Kezdődött azzal, hogy 8.000km-nél kopogott az eleje. Bevittem a szervízbe és közölték, hogy a toronycsapács ment ki! MŰANYAG az egész!!! Hihetelen! pár szász kilométer után a másik is tönkre ment. Pár ezer kilométer után megint kopogott, de nem vettem róla tudomást. 120km/h temponál meghalt az egyik henger, mint utólag kiderült tönkrement benne az indító tekercs! Szétküldte a lambda szondát és a katalizátort. Asistance-os volt az autó a srác aki hozta a csere autót, állandóan rajtam rögögött...
Következő ami nagyon bosszantó volt az első index ami megszűnt létezni. Egy kereszteződésben ez miatt majdnem kettétörtek. Először a jobb első utána a bal első megjavítás után kb. 2 naponta tönkre ment. Egy ideig jó volt minden utána következtek az igazi bajok! Mintha szellem járt volna az autóban. Menet közben a jobb első ablak emelő életre kelt. Lehúzta magát a legváratlanabb pillanatokban. A szervízben javítottak rajta valamit, eladásig nem csinálta. A szélvédő és a műszefal közötti szigetelés jött fel, egyre jobban kopogott az autó eleje megint, a hátsó csomagtartót le kellett csapni, hogy zárjon, a kilincs kiakadt. Az űlés kényelmetlen az ülés bőr része elkezdett ráncosodni, az ajtó határolói nyikorogtak, mint egy 25 éves Audi 1000nál. Nem is beszélve a fékekről amit mindenki megzézett az utcán olyan hangja volt. Tipus hiba nem tudtak vele mit kezdeni trabant effekt! Eladtam 55.000km-rel 2.850.000Ftért 1,5 évesen. Örültem, hogy megszabadultam tőle. Garanciában kb 900.000Ft értékű alkatrészt cseréltek benne. Nem mertem kivárni a 2 évet, amíg lejár róla a garancia. Egy ipari hulladénak tartom ezt a szériát amibe nagyon belenyúltam. Sajnos a franiákra jellemző, hogy egy szériánál ki kell várni azta 2 évet amíg kijavítanak minden gyerek betegséget. Ennyi! Mindenkit óva intek ettől a modelltől.
Hibalista
- 8000km-nél bal első toronycsapágy, 8500km-nél jobb első toronycsapács, index foglalat, Sagem indítótekercs, lambda szonda, katalizátor, ablamemelő, ajtó kilincs kihúzva maradt, kopog, zörög minenhol, esőérzékelő megbolondult, utána teljes kipufogó rendszer csere, a műszefal és a szélvédő közötti szigetelés jött fel. Újkora óta a fékek csikorogtak, nyeszegtek, hiába tipus hiba.
Ide hordtam szervizbe
Formont Autó Kft. Kecskemét
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Megane 1,9 DTI ´1997 | Következő autója? | Toyota Avensis 1,6 SOL |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
