A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1,6 16V Privilege 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Francia trágya, amiért pénzt kérnek

Szöveges ítélet

Egy 97´-es renault meganból ültem át a vételára 2004-ben ennek a modellnek 4.590.000Ft volt, de kellett mert bele voltam szerelmesedve a külsejébe nagy kár volt. Ez az autó volt életem legnagyobb bukása. Kezdődött azzal, hogy 8.000km-nél kopogott az eleje. Bevittem a szervízbe és közölték, hogy a toronycsapács ment ki! MŰANYAG az egész!!! Hihetelen! pár szász kilométer után a másik is tönkre ment. Pár ezer kilométer után megint kopogott, de nem vettem róla tudomást. 120km/h temponál meghalt az egyik henger, mint utólag kiderült tönkrement benne az indító tekercs! Szétküldte a lambda szondát és a katalizátort. Asistance-os volt az autó a srác aki hozta a csere autót, állandóan rajtam rögögött...
Következő ami nagyon bosszantó volt az első index ami megszűnt létezni. Egy kereszteződésben ez miatt majdnem kettétörtek. Először a jobb első utána a bal első megjavítás után kb. 2 naponta tönkre ment. Egy ideig jó volt minden utána következtek az igazi bajok! Mintha szellem járt volna az autóban. Menet közben a jobb első ablak emelő életre kelt. Lehúzta magát a legváratlanabb pillanatokban. A szervízben javítottak rajta valamit, eladásig nem csinálta. A szélvédő és a műszefal közötti szigetelés jött fel, egyre jobban kopogott az autó eleje megint, a hátsó csomagtartót le kellett csapni, hogy zárjon, a kilincs kiakadt. Az űlés kényelmetlen az ülés bőr része elkezdett ráncosodni, az ajtó határolói nyikorogtak, mint egy 25 éves Audi 1000nál. Nem is beszélve a fékekről amit mindenki megzézett az utcán olyan hangja volt. Tipus hiba nem tudtak vele mit kezdeni trabant effekt! Eladtam 55.000km-rel 2.850.000Ftért 1,5 évesen. Örültem, hogy megszabadultam tőle. Garanciában kb 900.000Ft értékű alkatrészt cseréltek benne. Nem mertem kivárni a 2 évet, amíg lejár róla a garancia. Egy ipari hulladénak tartom ezt a szériát amibe nagyon belenyúltam. Sajnos a franiákra jellemző, hogy egy szériánál ki kell várni azta 2 évet amíg kijavítanak minden gyerek betegséget. Ennyi! Mindenkit óva intek ettől a modelltől.

Hibalista

- 8000km-nél bal első toronycsapágy, 8500km-nél jobb első toronycsapács, index foglalat, Sagem indítótekercs, lambda szonda, katalizátor, ablamemelő, ajtó kilincs kihúzva maradt, kopog, zörög minenhol, esőérzékelő megbolondult, utána teljes kipufogó rendszer csere, a műszefal és a szélvédő közötti szigetelés jött fel. Újkora óta a fékek csikorogtak, nyeszegtek, hiába tipus hiba.

Ide hordtam szervizbe

Formont Autó Kft. Kecskemét

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Megane 1,9 DTI ´1997 Következő autója? Toyota Avensis 1,6 SOL
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)