Francia szépség, német szépséghibával
Szöveges ítélet
Télen vettem át a kabriót és lassan telt el az a néhány hónap míg végre kinyithattam. A nyár kárpótolt minden tető problémából adódó kellemetlenségért. Gyönyörű lenyitott állapotban és nem válnék meg tőle már szívesen. Kicsit lehetne erőssebb, de ez nem egy sportautó. Kellemesen vezethető, kicsit pontatlan váltó. Fék szuper. Kormány már lehetne jobb. Nem túl közvetlen. Mintha egy súly lenne ráaggatva és azt kellene kimozdítani a helyéről. Parkolni, fordulni azonban nagyon könnyű vele. A hátulját szokni kell!
Hibalista
- A Karmann cég által gyártott nyitható tető-mechanizmus az átvételtől csörög-zörög. Mai napig sem tökéletes, bár többször próbálták javítani. Szélzaj már 80-tól zavaró. (Valaki azt irja, hogy milyen jó, hogy az ajtók nem ereszkednek le nyitáskor, mint a Peu-307 CC-ben. Szerintem meg éppen ezért van szélzaj! Nem megy be a kéder gumiba az ablak zárás után, csak ráfeszül arra.) Ellensúlyozza a zajt a viszonylag jó hangokat kiadó hi-fi. További hibák:Kerék agycsapágy csere hátul. Kipufogó rögzítés. Máshol beleért az alvázba. Rádió kormányvezérlő és ajtókilincs nyomógomb hibák.
-
-
- Sajnos a kocsi közben totálkárra tört! Egy teherautó szabálytalan fordulásának lett az áldozata. (A roncsot megvette egy férfi, akit azóta láttam az autóval. Megcsinálta, gratulálok neki) Michelin téligumikkal repült a teherautó alá. 50-nel ütköztem (a mutatók rögzültek a becsapódás pillanatában, állítólag francia tulajdonság) Majdnem épen szálltam ki. Hülye fejjel kitámasztottam a kormányon, pedig be voltam kötve.(hála a folyamatos csipogásnak). Csuklóim szenvedték meg. Láttam azóta, hogy a rally versenyzők ütközéskor elengedik a kormányt.
-
- Opel Astra TwinTop-ot vásároltam. Sokkal, de sokkal jobb és szebb autó. lásd "Ez nem cica kabrió...
Ide hordtam szervizbe
Renault Budakalász. Javuló minőség, de megróbáltak egy javítás közben keletkezett csúnya kárpit sérülést elhárítani. Végül kijavították úgy ahogy. A tetőt legalább háromszor "nézték meg" és most már elfogadható mértékben csattog a rosszabb útburkolatokon. Egyébként a család másik Renaultját is vittük hozzájuk. KATASZTRÓFÁLIS tapasztalatok 2007 végén.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 12850 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane 1.4 Alize | Következő autója? | Astra TwinTop 1.9 dtci megvan 1 éve! |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
