Francia extravaganxta
Szöveges ítélet
el?ször ami kellemetlen volt: tavaly nyáron a motorvezérl? elektronika (a szervizben hívták így) megadta magát, az autó el?ször csak menet közben állt le, kés?bb már be sem indult. mivel az akksi is lemerült, az egyik reggelen a verda szó szerint a haláltusáját vívta: a létez? összes berendezés egyszerre próbált m?ködni. az ablaktörl?k vonaglottak, az összes lámpa és led villogott és pislákolt, a rádió sercegett, a mutatók pedig remegésükkel a klasszikus flatline-t próbálták imitálni a maguk egyszer? módján. a kiküldött szerel? is csak a halál beálltát tudta megállapítani. trailer, szerviz, majd resurrection, addig pedig egy abszolút fapados twingoval kellett szégyenkeznem :/
ett?l eltekintve:
stabil futóm?, bár az úthibákon elpattog. jó motor, ami alacsony fordulaton teljesen halott, ám kihuzatva komoly skalpokat tud szerezni. nagyszer? küls? design, igazi 21. századi forma, azonnal beleszerettem. mivel még az els? id?kben vettem, még éjjel kett?kor is odajöttek a benzinkútnál kérdez?sködni az emberek, ami természetesen azonnal túlsúlyosra hízlalta a májamat ;)
hibáival együtt is a család kedvence, ám mivel idén szeretném eladni, nagy bajban vagyok, hogy milyen autó is léphet az örökébe. talán ugyanilyen...
Hibalista
- - motorvezérl? elektronika behalt már kétszer is
- - a gyári cd nem ismerte fel a lemezeket, közben hangosan kerregett
- - a panorámatet? szerkezetében elrepedt valami m?anyag, ett?l hangosan zörgött és zakatolva csukódott
Ide hordtam szervizbe
renault újpest
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
renault nemtommi (a lurdyval szemben)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | corsa | Következő autója? | Seat Altea 2.0 PD TDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
