A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.4 benzines authentik plus 

Az ítélet értékelése
3,0(3 db)

Ez nem autó, ez átverés, ez egy sz.r !!!

Szöveges ítélet

Megane II 3 éves éppen múlt, 100.000 km-t sem futott, kb. huszon alkalommal szakszervízben javított kocsimtól holnap végre megválok! Soha többé Renault! Több, mint harminc éve vezetek, de ennyit meghíbásodás miatt szervízben én még nem voltam.
Fedélzeti komputerrel 3x, akkucsere két év után, trafók cseréje, kézifék hibája miatt fékpofa és csapágycsere, az országúti izzók cseréje 3-4 havonta, légkondi miatt kb 2 cm víz a padlózaton, nem sorolom tovább.
Szuper volt a masina, ajánlom a Renault márkát mindazoknak, akik MLM üzlettel foglalkoznak: kiváló lehetőség ismerettségek kötéséhez az ország különböző szervízeiben, a segélyszolgálat munkatársaival, az asistance szolgálat munkatársaival, a sajnálkozó, segíteni nem tudó autóstársakkal. Kiváló megoldás, a felesleges(?) pénzünket nem kell a bankba vinni, a szervizek elnyelik. Baumgartner úrnál egy rendszámtábla izzó cseréje 1600 Ft-ért + az izzó ára! Ugyanitt a trafókat együtt javasolták kicserélni, úgyis csak a felét kell kifizetnem! Kettőt leszámláztak, 40 ezer meg egy kicsi, a rosszak (mindjárt kettő is?) persze az Ő tulajdonukban maradtak, de a jókat sem láttam Végülis hányat cseréltek? Ja és kaptam egy Ft-ért egy kulcstartót a Baumgartner éjjel-nappal segélyszolgálat emblémájával .... - hasznos és célszerű, benne hagyom a kocsiban. A trafókkal kapcsolatos panaszomra két hete a Renault Hungária ügyfélszolgálata visszajelzett, hogy továbbították az illetékes részlegüknek - válasz azóta semmi! Egy nem kopó, nem fogyó, a kocsi egész életén át kiszolgálni tudó alkatrész ilyen tömeges meghibásodása esetén sem vállalja a gyártó a felelősséget - bocs, de jellemző erre az autókat alkotó "márkára". A szervizükben 5l motorolajat számláznak olajcserekor. Kérdezem tudott-e már valaki 4.5 l-nél többet beletölteni? Az olaj áráról jobb nem beszélni, mert ilyen értékes hordós, de literes kiszerelésűt sem még nem látott a világ! Ja és mennyire "ügyesek": a szekszárdi Renaultnál leadott előző Meganom az újabb tulajdonosig hátramenetben 100.000 km-ert futott, mire odaért a 165.000 km helyett már csak 65.000-et mutatott az órája és a nagy sebességben a szervízkönyvet is kivitte a huzat valahol. Ha valaki kíváncsi, megadoma rendszámot is- ügyes "szakemberek" ajánlom Őket mindenkinek! Lenne még bőven "ügyes húzásaikból" , de holnaptól 9 év után igyekszem kitörölni a márkát és az elbizakodott " autókat alkotókat" még az emlékezetemből is. EZ NEM AUTÓ. 3 év alatt leamortizálódott a 3.650.000 Ft-os kocsi. A motortérből érkező égett gumiszag miatt két hete a poroltó az anyósülésen, a szervíz szerint semmi probléma nincs! Talán holnapig még kibírja...
Igaza volt, jó utat mutatott egy "sorstárs" - ezek után irány Japán!

Hibalista

- fedélzeti komputer javítása 3x, majd csere;
- akkucsere 2 év után;
- országúti izzó csere 5x - szervíz nélkül ma már nem megy!!!;
- kacsaúsztató az utastérben a klíma miatt;
- trafók cseréje "kedvezményesen" - alig több, mint 40.000Ft+ munkadíj - rossz alkatrész a szervízé???;
- visszahívás 4x;
- kézifék bowden kiakadás okán beragadt, emiatt elfogytak a hátsó fékpofák, + csapágycsere is indokolt a magas hő miatt;
- égett gumiszag a motortérből "minden rendben" - a szervíz szerint;
- 40.000 km után "elfogyott" a jobb hátsó nyári gumi - csak úgy magától, mert egyébként minden rendben;
- Assistance szolgáltatás igénybevétele 6x;
- Csereautó 4x;
- Biztonsági öv, mint a trabantnál - nem csévélődik vissza - ez nem hiba!!!;
- Rendszámtábla izzó cseréje 1 db 1.600 ft, + az égő ára!!!!;
- Ennyi jutott hirtelen az eszembe, biztos van még néhány...
-

Ide hordtam szervizbe

Renault Nyitrai Szekszárd

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Renault Baumgartner

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 98000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Megane Eco 1.4 Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)