Ez megérte!
Szöveges ítélet
Els? diesel autóm. Tartottam t?le, elég dinamikus lesz-e, nem 2,0 benzinest kellene -e megvennem. Nem bántam meg.
Karosszéria: hatalmas csomagtér - sz?k nyílással. Belül hátul is egészen nagy a hely, el?l sem kicsi. Felszereltség ebben a verzióban remek. Otthonos minden, min?séggel sincs baj egyenl?re.
Futóm?: mindenféle tesztben szidják a kormányzást. Ebben a hosszú tengelytávú verzióban egyáltalán nem rossz, könnyen forgatható, talán túl könnyen is, ezért középállásból túl könny? kitéríteni. Iránytartás, kanyarodás stabil. A fék nagyon harapós.
Motor: az autó legjobb része, 120 lóer?, 300 Nm! 1500-as fordulattól nagyon jól megy, nagyon könny? vele el?zgetni, simán lehet vele 200-al száguldozni, és még menne. Ez nem meglep?. Az viszont igen, hogy mennyire csöndes nagy tempónál is. Ez a váltó érdeme is, hiszen hatodikban 170 körül forog 3000-et. Fogyasztása ahhoz képest, hogy nagy az autó és er?s is, egészen jó, átlagban 5,5, városban akár 7,5 is lehet, de országúton elég akár 4,5 liter is ha nagyon kíméletesen megyünk vele. Autópályán 140-170 közt autózva 6 körül fogyaszt.
A szervíz drága, de még csak a kötelez? látogatás volt. Értékcsökkenése viszonylag nagy - ez azért fájó pont, kötelez? drága, ezekért adtam a fenntartási költségekre 6-ot.
A szervíztapasztalat azért lett csak 7-es, mert a statisztikák szerint nem ez a legmegbízhatóbb szerkezet - de ezt még szerencsére nem tapasztaltam.
Hibalista
- Semmi- csak kötelez? szervizeken voltam
Ide hordtam szervizbe
Shick-R Kft. Gyöngyös
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Megane I. 1,6 16v | Következő autója? | Valami diesel - még nem aktuális |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
