A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane CC 1.6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

És a SEGGE.......

Szöveges ítélet

Másfél évesen vettem, mert beleszerettem. A seggébe. Szeptemberben. Szerencsére még lehet vele kabriózni. Hosszú évek óta ez volt az első autóm, amivel este elmentem krúzolgatni, csak úgy. Úgy fűt, hogy simán 10 fokban is használható.
Nem ázik be. Nyitott tetővel zörög az ajtó- csukottal is, csak nem annyira.
Ami nagyon jó benne: könnyű és pontos váltó, a kormányzás hihetetlen, az üvegtető feelingje leírhatatlan. A féket szokni kell. Nagyon fog. Az első nap hétszer fejeltem le a szélvédőkeretet.
Motorzaj alig.
Nagyon korrekt kis autó, jól elférek pedig 187 cm vagyok. Rengeteg tárolórekesz, hatalmas csomagtartó.
Nyitott tetővel 170 nél még tűrhető volt. Csukottal 200 fölé hajszolható. Állítólag 225 a vége - az előző tulaj szerint (?). Nem igazán hiszem.
DE a segge..... Talán csak a csajomnak van szebb....
Ami kevésbé jó: Belül néhol sorjás, kopogó műanyagok. Az ülések ülőlapja rövid. A hátsó ülés egy vicc. Azért akartam négyülésest, hogy a manó (6) beférjen. Végül is befér....Én meg szadista állat hátranézek, és sajnálom... "Szegényke, milyen kényelmetlen lehet neki..., de akkor miért ér fülig a szája?" Neki is tetszik.
A gyári RÁDIÓSMAGNÓ -olyan humoros leírni - na azzal csak egy baj van: nincsenek már kazettáim. 30e a CD-s , csere lesz. Szélfogó rács viszont kell. Már 70 km/h fölött kócol. A háló ára a Baumgartnernél 75.000 Ft. Renault Hatvan: 80.000. Ausztriában 168 Euro. Azaz 42.000 Ft.

Menettulajdonságok: végül is mit vár az ember 116 pacitól.... (A SAAB 210 volt, de ez 30 %-kal kevesebbet fogyaszt.) És nagyon hiányzik egy hatodik sebesség. Amúgy már 60-nál fel lehet tenni ötbe, gond nélkül megy. Szép ballagósan, kabriózva, országúton 100-110 körül 5,8-at eszik. Városban 10 liter körül, aki kevesebbet mond, ne higgy neki.
Nem lehet vele száguldozni, de lendületből tempósan halad. És úgysem akar senki megelőzni. Olyan szép a segge.....


2008. 03. 05.
Azóta eltelt fél év és 10.000 km.
Még mindig semmi.
Bal első izzó csere. Baumgartner: 5200 Ft

Update 2015.
Az elmúlt időben beleszaladt 120.000 Km... Most 138.000 van benne.
Hibalista:
Gyertyák/trafók szép sorban meghalnak, A jó hír, hogy 3 hengerrel is elmegy a szerelőig.
Fűtőventilátor 80-nél megadta magát. Aztán 130.000-nél a klímaautomatika. olyan 35e-ért cserélték. Kétszer.
Hátsó kerékagycsapágy. 75.000-nél csere. aztán 80.000-nél még egyszer garanciában.
110.000-re a futómű megérett a rendbetételre. 120e Ft.
120.000-nél kuplung, vezérlés, stb. 250e Ft.
130.000 km, Váltó kuka. Csak a cc-váltó jó bele, beleőszültem, mire találtam egy bontottat 75e-ért. Plusz olaj, munkadíj, stb.... az még 55e.Ft..
Egyéb apróságok, Motorbakok, kipufogó tartó bakok, stb... Olyan 60-70e km-t bírnak...
A kártyakulcsok tönkrementek. 55e Ft volt két új.
Közben voltak apróbb balesetek is. Belém jöttek hátulról, Baumgartner 1.100.000 Ft-ért javította, teljes tetőmechanikát cserélni kellett. Szerencsére nekem nem került egy vasamba sem...
A belső műanyag panelek gumírozott felülete már 2 évesen elkezdett hámlani... Undorító. Az üléskárpit 5 év után elkopott, kifoszlott... szar anyagból van. Az alumínium színű festett műanyag elemek lekoptak.

Végső konzekvencia:
Eleinte szerettem. Aztán már nem annyira. A magas fogyasztás, az állandó apró bosszúságok, a folyamatos nyiszorgás, csörgés-zörgés felőrölte az idegeimet. Nyáron főleg motorral járok, ezért a kabrió feelinget sem használtam ki. Amikor visszacsukod a tetőt, figyelni kell, hogy az autó teljesen vízszintes felületen álljon, mert különben beázik az ablakoknál. Egyszerűen nem elég merev a karosszéria.
Eladtam...
Hirtelen kellett valami így beültem egy 2000 évjártú Coltba. ÖCSÉM!!!!! AUTÓ!!!! Tudom, csak egy kis gyösz, de akkor is!!! Minden kilométer öröm. Halk, semmi zörgés, futómű zajtalan, megy mint e golyó, pedig csak 75 LE, Fogyasztás 6-6,5 l, kuplung, fék, váltó vajpuha, kormányzás hibátlan. Úttartás mesés... A belseje mint az új. Én nem tudom, a japók ezt hogyan csinálják, de minőségi munka, minőségi anyagokból. Fényévekkel jobb, mint a Megane....

Hibalista

- Semmi. - 25.000 Km-nél izzó csere. Bal első. Te nem tudod megcsinálni, ha van csont a kezedben. Ha nincs, akkor meg azért. Ha mégis megpróbálod, a kerékjárat felől tedd, sok sikert.

Ide hordtam szervizbe

Baumgartner, gyors,készséges, tiszta. Nem olcsó.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Saab 9.5 Következő autója? Colt 1,3 GLX
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)