A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Mégane (2002-2008)

Mégane 1.5 dCi 82 le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Éhezőművész, remek törésteszttel! Kipróbáltam azt is! :-

Szöveges ítélet

Most mesélek, mert van mit!
Egy kaland, de igazából pozitív a véleményem.
Nagyon szerettem a kis tehénkémet, használtan vettem, másfél évesen 100.000km-el!!!
Nálam lefutott egy igazi tartós teszt, minden nap nyüstöltem, még 2 évig,üzletkötő vagyok,állandóan furikázom.
Csendes járású, alacsony fogyasztású a motor.
Az Adriára menet Bosznián keresztül 3.7l volt az átlagfogyasztás,24 óra vezetés után is fitten száltam ki belőle.Az állandó országúti átlag: 4.6l klímával is, csak autópályán sikerült egyszer 6l fölé taposnom.
Vigyáztam, hogy mindíg azonos helyre jártam tankolni.
Stabil, precíz futómű, jól fekszi az utat.
Most jön a kaland:
Januárban egy jégbuckától az első lökös látványosan elrepedt, 50 ezret kaptam érte cascóra, 200Ft-os pillanat ragasztóval megjavítottam:)
1 hónap múlva az első kerék egy csatorna fedelet lőtt a hátsóba,a vízmű felelősség biztije fizette: 55000Ft (4 új nyári gumi, felni kikalapálva :) mehet tovább.
Utána a a hátuljába rohant egy P. Partner,aminek eléggé elfogyott az eleje, a Megane-nak semmi baja, csak 2 karcolás,és odalett a H betű :) de a kárszaki javaslatára ingyen kicseréltettem a lököst hátul már megint (Forest Gump) a felelősség biztire.
Augusztusban egy szabálytalan Matizzal találkoztunk FRONTÁLISAN! Egy karc nélkül megúsztuk utasommal együtt.
Szegény bocikám itt kilehelte párályát, hazavontattuk.
Ha a Cooler, és az üza szűrő nem lukad ki, saját lábán hazajött volna.
Ekkor adtam el szegénykémet, 186.000Km-t szolgált hűségesen.
Már nem volt kedvem megcsináltatni, egy látványos totálkár után a következő gazdája helyrepofozta, és azóta is megy még!
A szokásos javíttatásokon kívül csak az akksi halála volt a gond, mikor a közp. zár nem kapcsolta le a lámpákat.
A klíma bepisilt, ki kellett szednem a szőnyegek alól a szivacsokat. Egy hétig száradt.
A gyári rádió csapni való, kevés pénzből (ebay) egy csúcs hifit építettem bele.Élvezet volt így autózni!

Hibalista

- Motortartó bakok 160.000Km-nél ( normális)
- 2 db akkumulátor beemerítve.
- Légkondi lefolyó csöve eldugult - beázás.
- 1 pár alsó kitámasztó gömb 150.000Km-nél.
- Generátor ékszíjtárcsa 170.000Km-nél
-

Ide hordtam szervizbe

Néha az esztergomi márkakereskedést látogattam, mikor lökhárítót cseréltettem, vagy gyári diagnosztikára volt szükség.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Van egy jó szerelője a családnak, ő csinálta még a 120 ezres nagyszervízt is, kitűnően. ( Szlávik )

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 100
Megbízhatóság (8) Vezetett km 86000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? 307 2.0i 156le Következő autója? KIA Ceed EX CRDI 115 le.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Mégane 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (521 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)