Éhezőművész, remek törésteszttel! Kipróbáltam azt is! :-
Szöveges ítélet
Most mesélek, mert van mit!
Egy kaland, de igazából pozitív a véleményem.
Nagyon szerettem a kis tehénkémet, használtan vettem, másfél évesen 100.000km-el!!!
Nálam lefutott egy igazi tartós teszt, minden nap nyüstöltem, még 2 évig,üzletkötő vagyok,állandóan furikázom.
Csendes járású, alacsony fogyasztású a motor.
Az Adriára menet Bosznián keresztül 3.7l volt az átlagfogyasztás,24 óra vezetés után is fitten száltam ki belőle.Az állandó országúti átlag: 4.6l klímával is, csak autópályán sikerült egyszer 6l fölé taposnom.
Vigyáztam, hogy mindíg azonos helyre jártam tankolni.
Stabil, precíz futómű, jól fekszi az utat.
Most jön a kaland:
Januárban egy jégbuckától az első lökös látványosan elrepedt, 50 ezret kaptam érte cascóra, 200Ft-os pillanat ragasztóval megjavítottam:)
1 hónap múlva az első kerék egy csatorna fedelet lőtt a hátsóba,a vízmű felelősség biztije fizette: 55000Ft (4 új nyári gumi, felni kikalapálva :) mehet tovább.
Utána a a hátuljába rohant egy P. Partner,aminek eléggé elfogyott az eleje, a Megane-nak semmi baja, csak 2 karcolás,és odalett a H betű :) de a kárszaki javaslatára ingyen kicseréltettem a lököst hátul már megint (Forest Gump) a felelősség biztire.
Augusztusban egy szabálytalan Matizzal találkoztunk FRONTÁLISAN! Egy karc nélkül megúsztuk utasommal együtt.
Szegény bocikám itt kilehelte párályát, hazavontattuk.
Ha a Cooler, és az üza szűrő nem lukad ki, saját lábán hazajött volna.
Ekkor adtam el szegénykémet, 186.000Km-t szolgált hűségesen.
Már nem volt kedvem megcsináltatni, egy látványos totálkár után a következő gazdája helyrepofozta, és azóta is megy még!
A szokásos javíttatásokon kívül csak az akksi halála volt a gond, mikor a közp. zár nem kapcsolta le a lámpákat.
A klíma bepisilt, ki kellett szednem a szőnyegek alól a szivacsokat. Egy hétig száradt.
A gyári rádió csapni való, kevés pénzből (ebay) egy csúcs hifit építettem bele.Élvezet volt így autózni!
Hibalista
- Motortartó bakok 160.000Km-nél ( normális)
- 2 db akkumulátor beemerítve.
- Légkondi lefolyó csöve eldugult - beázás.
- 1 pár alsó kitámasztó gömb 150.000Km-nél.
- Generátor ékszíjtárcsa 170.000Km-nél
-
Ide hordtam szervizbe
Néha az esztergomi márkakereskedést látogattam, mikor lökhárítót cseréltettem, vagy gyári diagnosztikára volt szükség.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Van egy jó szerelője a családnak, ő csinálta még a 120 ezres nagyszervízt is, kitűnően. ( Szlávik )
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 100 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 86000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | 307 2.0i 156le | Következő autója? | KIA Ceed EX CRDI 115 le. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
