Egyik szemem sír, a másik nevet
Szöveges ítélet
A formája ragadott meg (berlin) először. Aztán meg a magas fogyasztása (7,6 l), 80 %-ban városon kívüli használattal. Bár nem mindíg 90-nel. A belseje franciás, nincs túlbonyolítva, külön bukéja a kézifék. Az ülés lehetne kb 3-4 cm-rel hosszabb, akkor jó lenne. Egyébként a kategóriáján belül nagyon dinamikus, jó a motorja. Kár hogy pár centivel lehúzott ablaknál lefújja az ember fejét a szél.
Az első futóműve lehetne jobb. A féke harapósan kiváló.
Hibalista
- Összes ajtógomb többször is.
- Indexrendszer.
- kb 30ezernél egy gyújtótrafó.
- 60 ezernél első kerékcsapágy.
- 120 ezernél toronycsapágyak.
- 135 ezernél első lengéscsillapítók.
- eddig 4 tompított izzó, és egy hátsó index
Ide hordtam szervizbe
Renault Meszlényi, Békéscsaba
Korrektek, udvariasak
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | xsara | Következő autója? | renault megane 1,5 dízel |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
